T-Shirt Banner
Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 87

Ämne: Helikraft.com... 86 dagar ingen heli...börjar bli desperat...

Citat Ursprungligen postat av peter Visa inlägg
    Förstår inte ens hur man kan fundera på att beställa från dem. Detta har ju diskuterats i minst ett halvår....
    Var då?

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    http://www.helisweden.se/showthread.php?t=7409

Skickat från min iPhone via Tapatalk
    Old Bastards Malmö

Citat Ursprungligen postat av Matwes Visa inlägg
    http://www.helisweden.se/showthread.php?t=7409

Det var ju ganska positiv läsning trots allt. Alla verkar ju fått prylarna förr eller SENARE...
    Då kan det ju vara värt att vänta att tag till.. Helin är ju trots allt 7000:- billigare än i sverige...

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    Citat Ursprungligen postat av Grimm Visa inlägg
    Helin är ju trots allt 7000:- billigare än i sverige...
    Inte förrän du har fått den...

Old Bastards Malmö

Aktiv användare SprocTs avatar
    Reg.datum
    Aug 2013
    Jag personligen tycker att de är värt dom där extra tusen som de kosta å handla här hemma för du ha grejorna inom 3 dagar å inte tre månader plus att behöver man hjälp så få man de

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
    2 st Goblin 700 PINK edition -Scorpion Esc 130A -Scorpion 4035-500 - Futaba T8FGs

Forum-räv hubbens avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Och om någonting är trasigt när man får det, hur lång tid tar ett RMA ärende då?

Ja det är ju upp till var och en att betala dubbla priset, jag beställer prylar för flera tusen varje månad från asien och har gjort det i många år, det har inte varit några problem tidigare varken med leveranser eller reklamationer.

Skickat från min C6603 via Tapatalk

Användare JPHs avatar
    Reg.datum
    Oct 2013
    Hoppsan, fick detta från HK ear Friends and Customers,

The progress to rectify the old site is proving to be a slow one due to severely corrupted system files as a result of the hack.

At moment we have activated or co site located here:

Helikraft RC Helicopters

so customers are able to make purchases of parts. The site has limited sections but is operational. Our team is working on adding other departments shortly.

We thank ou for you patience. This is a different web store so old order history is not available.

Helikraft Admin

Helpdesk: http://helikraft.kayako.com

Aktiv användare peters avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Sicken tur att de fått upp en temporär sida så det kan shoppas mer. En läglig "hackerattack"..? Hoppas bara att det löser sig för alla som handlat där.
    Hur sker betalningen där? Paypal? Isf kan man speeda på det hela rejält via dem....

Aktiv användare
    Reg.datum
    Oct 2011
    Har öppnat ett krav via paypal och de har till den 5 mars på sig att svara, de har svarat en gång med samma som står här att sidan varit hackad mm. Tycker det är tråkigt att det blivit så här för jag har handlat många gånger från dem och aldrig haft problem. Sen kan man kanske se det som lite konstigt att de helt plötsligt inte har kredit hos leverantörer utan du måste betala innan du får grejerna och då stå ut med väntetid på flera månader.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •