T-Shirt Banner

Visa resultat för omröstning: Träff i Vindeln: vilken helg i augusti passar dig bäst? OBS: det går att välja fler!

Antal röster
9. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 9-10 augusti v. 32

5 55,56%
  • 16-17 augusti v. 33

2 22,22%
  • 23-24 augusti v. 34

3 33,33%
  • 30-31 augusti v. 35

5 55,56%
Flervalsomröstning.
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 34

Ämne: Intressekoll: Träff i Vindeln i augusti

Om det blir 9-10 eller 16-17 kommer jag upp, hade riktigt trevligt förra året!

Detta år kör väl alla inverterat i auto-tävlingen?

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Gött Danne!
    I år kör vi rättvända autos med inverterade landningar

Aktiv användare Feffesvls avatar
    Reg.datum
    Sep 2012
    Citat Ursprungligen postat av Alex Visa inlägg
    Låter oerhört trevligt att fjolårets träff blev uppskattad av våra gäster! Vi ser givetvis fram emot att samtliga deltagare från ifjol och även många nya har möjlighet att komma. Vårt mål är att alla som besöker träffen ska ha det så trevligt som möjligt, därför påbörjar vi planeringen i ett mycket tidigare skede i år. Jag hoppas att alla har koll på vilka andra träffar som anordnas av närliggande klubbar, och kan därmed rösta på det (och/eller fler) alternativ som passar ens augustikalender bäst. På det sättet kommer vi tillsammans att uppnå ett optimerat och demokratiskt beslut!
    Hej, jag hoppas att vi inte har skapat problem när vi klubbade vårt nya helimeeting i Sundsvall till den 9/8. Tyvärr hade vi inget annat lämpligt datum i kalendern eftersom vi även arrangerar vår traditionella "Sundsvallsträffen" för alla slags flygetyg bara två veckor senare den 23/8.
    Mvh, Per-Fredrik
    Goblin 770/V-bar ~ Airwolf 800/Naza-H ~ Henselit TDR/V-bar ~ Logo 550sx/V-bar ~ Goblin 380/Spirit ~ TBS Disco Pro quad ~ TBS Vendetta ~ TBS Gemini FPV race-hexa ~ Blade 180CFX, Radio Jeti DC-16 + Spektrum DX8 för BNF

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Kul med fler träffar i Norrland! Hoppas att alla som läser denna tråd ser till att uppdatera sig ang. övriga träffar i sin närhet som man önskar besöka innan man röstar i den här pollen.

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av Daniel Tengvall Visa inlägg
    Om det blir 9-10 eller 16-17 kommer jag upp, hade riktigt trevligt förra året!

Detta år kör väl alla inverterat i auto-tävlingen?
    Absolut att jag kan autorotera inverterat...med hastighet och en duns
    What the fuck is WTF?

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av sir j david Visa inlägg
    +1

Och den här gången kanske vi tar med oss eget kött till grillningen. Kanske rent av att vi ska övernatta?
    Spoona ? Sover nog gott i Passaten jag..men om du rymms vettifan.
    What the fuck is WTF?

Jag kommer vara där oavsett helg ..

Vi ska göra allt vi kan för att alla skall trivas och ha en trevlig meeting.
    Det finns plats för ett antal husvagnar men det kanske även kommer finnas möjlighet till boende endast några hundra meter från fältet.
    Grillning på kvällen och givetvis så måste fler än Daniel köra nattflyg .

Det måste ju finnas ett pilotlotteri som sig bör .. osv ..

Till i år skall vi nog ha fixat mera bekvämlighets utrustningar så som toalett (eller ute dass i a f )

Det kommer att bli kanon kul ...

Citat Ursprungligen postat av sidewinder Visa inlägg
    det kanske även kommer finnas möjlighet till boende endast några hundra meter från fältet.
    Om datumet blir något av de två första helgerna i aug vill jag gärna boka en plats vid detta boende.
    Vad finns det annars för boendemöjligheter? Har Vindeln nått vandrarhem?

Jag vill även passa på att tipsa piloter från mellersta/södra sverige om denna träff. Otroligt gemytlig stämmning och en avslappnad atmosfär. Fältet ligger en bit utanför Vindeln och är lite speciellt då det är ganska trångt i djupled men det är en kul utmaning. Detta år ska jag försöka uppleva naturen i närheten i större utsträckning så om någon vill guida mig och visa sevärdheterna runt omkring skulle jag vara evigt tacksam!
    Senast redigerat av Daniel Tengvall den 2014-03-27 klockan 08:57.

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Nej du Daniel - du ska sova i Sidewinders husvagn!

Aktiv användare SprocTs avatar
    Reg.datum
    Aug 2013
    Hur ser de ut med att ha med sig husvagn?

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
    2 st Goblin 700 PINK edition -Scorpion Esc 130A -Scorpion 4035-500 - Futaba T8FGs

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •