T-Shirt Banner

Visa resultat för omröstning: Träff i Vindeln: vilken helg i augusti passar dig bäst? OBS: det går att välja fler!

Antal röster
9. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • 9-10 augusti v. 32

5 55,56%
  • 16-17 augusti v. 33

2 22,22%
  • 23-24 augusti v. 34

3 33,33%
  • 30-31 augusti v. 35

5 55,56%
Flervalsomröstning.
Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 34

Ämne: Intressekoll: Träff i Vindeln i augusti

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Det ser bra ut SprocT. Bra väg till fältet, jämnt och välklippt bakom depån. Utan förtält rymmer vi uppåt 10 normalstora husvagnar.

Aktiv användare SprocTs avatar
    Reg.datum
    Aug 2013
    Citat Ursprungligen postat av Alex Visa inlägg
    Det ser bra ut SprocT. Bra väg till fältet, jämnt och välklippt bakom depån. Utan förtält rymmer vi uppåt 10 normalstora husvagnar.
    Kanon

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
    2 st Goblin 700 PINK edition -Scorpion Esc 130A -Scorpion 4035-500 - Futaba T8FGs

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Som gammal vindelbo (numera i södra delarna av landet) blir jag glad av o läsa detta. Vars är de ni är o flyger då? Borta vid kvarn? Näää.. Hm. Kommer inte på bar de kan vara.

Hursomhelst, bra o veta när vi är uppe o hälsar på, att heli hobby finns även i metropolen Vindeln årgång på er som flyger? 80'a här iaf.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
    [ KDS 600 - Vbar Neo || Blade mcpx bl || DX9 ]

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av arvidsson Visa inlägg
    Som gammal vindelbo (numera i södra delarna av landet) blir jag glad av o läsa detta. Vars är de ni är o flyger då? Borta vid kvarn? Näää.. Hm. Kommer inte på bar de kan vara.

Hursomhelst, bra o veta när vi är uppe o hälsar på, att heli hobby finns även i metropolen Vindeln årgång på er som flyger? 80'a här iaf.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
    Vi håller till på Lunds flygfält, där vi arrenderar en bit av gamla fullskalafältet med tillhörande asfaltbana. Under vintersäsongen flyger vi inomhus varje lördag mellan 18:00 - 21:00 på Vindelns Fritidscentrum. Vi är 7 st aktiva medlemmar (födda på 60- och 70-talet) i vår nybildade förening Vindelns MFK (kolla vår Facebookgrupp med samma namn). Totalt är vi uppe i ca 20 medlemmar. Du är välkommen till vårt fält alt. flyga med oss inomhus när du har vägarna förbi Vindeln!

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Träffen är nu preliminärbokad den 9-10 augusti.

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Vindelns MFK kommer att genomföra träffen den 9-10 augusti som planerat, dock utan matservering eller uppställning av tält. Vi från klubben samt några piloter från närliggande klubbar kommer att campa på fältet. Pga det låga antalet intresserade tänker vi skala ner vår tänkta arrangörsinsats. Dock anser vi att om man är sugen på att komma och flyga/campa så kommer vi att ha riktigt kul ändå!
    Senast redigerat av Alex den 2014-07-20 klockan 22:32.

Aktiv användare Yak55s avatar
    Reg.datum
    Oct 2011
    16-17 aug är det ju F5j SM i skellefteå, så det var ju bra att det inte blev då. :-)

Aktiv användare Jockebanans avatar
    Reg.datum
    Oct 2013
    Alporchinhos, Algarve .....................Portugal
    Trist att den krockar med Sundsvall, nu kanske jag hoppar den med efterssom det bli manfall på båda ställena...
    Mikado LOGO600SE VBar NEO, SAB Goblin500 VBar NEO, 2xLynx Heli OXY3-285 VBar NEO, Lynx Heli OXY2 FE190 VBar NEO, Lumenier QAV210 CHARPU, Mikado VBC, Futaba T14SG, två Revo PL8-laddare och ett gäng flygplan

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Jag trillar in lördag morgon, betydligt närmare än s-vall
    What the fuck is WTF?

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ni är välkomna!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar