T-Shirt Banner
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Inbjudan till alla Heli-flygare under flyplatsens dag på Pajala Airport den 17:e Maj.

Inbjudan till alla Heli-flygare under flyplatsens dag på Pajala Airport den 17:e Maj.

Välkomna alla intresserade till Pajala Airport den 17:e Maj.
    Läs hela inbjudan på nedanstående länk:
    http://www.rcflyg.se/forum/showthread.php?t=41104

Om du vill veta mer eller anmäla att du kommer kontakta 338federal ( http://www.helisweden.se/member.php?u=226 ) här på forumet så berättar han mer.

Hälsningar

Markus
    Senast redigerat av Medeashusse den 2014-04-18 klockan 16:17.

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Låter kul, bara 4,5h bilfärd Men jag siktar in mig på det så får vi höras när det närmar sig!
    What the fuck is WTF?

Jättekul!
    Som sagt kontakta 338federal så berättar han mer.

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Nu är vi några heli flygare. Roligt och se hur allt kommer att fungera. Flera flygare ryms och är välkommna.
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Nu är Pajalas flygplatsens dag över. Blåste som tusan men impeller och finsken gjorde verkligen fina flyg ändå. Efter flygplatsen får vi till flishögarna och där gick impeller goblin som en missil. Fy fan vad fränt. Bilder och möjligen några filmklipp kommer.

Vill tacka Rubinrc "David". Utan denna skulle finskens X5 vara oflygbar. Lite strul med finska återförsäljare. Men i Sverige funkar det.

Själv köpte jag impellers rex 700. 2 spektrum sattar så är den uppe i luften.
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av 338federal Visa inlägg
    Nu är Pajalas flygplatsens dag över. Blåste som tusan men impeller och finsken gjorde verkligen fina flyg ändå. Efter flygplatsen får vi till flishögarna och där gick impeller goblin som en missil. Fy fan vad fränt. Bilder och möjligen några filmklipp kommer.

Vill tacka Rubinrc "David". Utan denna skulle finskens X5 vara oflygbar. Lite strul med finska återförsäljare. Men i Sverige funkar det.

Själv köpte jag impellers rex 700. 2 spektrum sattar så är den uppe i luften.
    Det var en grym dag och byigt som satan i luften, men vi slapp regn iaf. Blir allt nervös då vindarna nästan kastar omkull en Men lite fart blev det på gobban i slutet då nervositeten släppt och man inte har en massa publik bakom en!
    Finnen bjöd mig och Rubin på en öl, han var mycket tacksamm för att han fick flyga X5:an hela lördagen och söndagen, så David jag har en Karjala öl åt dig i bilen
    20140517_111409.jpg
    What the fuck is WTF?

Reg.datum
    Aug 2011
    What the fuck is WTF?

Aktiv användare sir j davids avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Åh, tackar! En pilsner skulle sitta finfin ungefär när som helst!

Bilder från dagen på flygplatsen!

Uppvisning

338federal testar det här med skalaflyg.

Skickad med min ABC 80 med mitt Handic 75/1200 modem.

Kvällsflygningen efter uppvisningsflygandet, tillika Pajalas första Heli-meet i historien!

Wood chip 2014

Vår flyg-plats är en gammal timmerterminal med kvarlämnade högar av flis (Wood chip).

Rensning av flygzonen

Invallad pilotruta

Film på Svartalfens härjningar ibland flishögarna kommer snart...!

Skickad med min ABC 80 med mitt Handic 75/1200 modem.
    Senast redigerat av Medeashusse den 2014-05-18 klockan 19:40.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •