T-Shirt Banner
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Heli träff i Uleåborg Finland

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011

Heli träff i Uleåborg Finland

Nu i helgen 13-14/9 2014 är det helicampoulu. Jag och två andra åker från norr dit. Tror att jag är den enda svensken. De andra som åker med mig är från Finland. Inte många som förstår finska i denna forum men här är tråden från finska kopterit.net. Finns video klipp från förra året. Roligt som tusan. Det var den första campen. Nu blir den andra. http://www.kopterit.net/index.php?topic=23289.0
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Finska tidningen var en sväng på heli träffen. Jag syns bakom med helisweden hoddy och långt skägg. http://www.kaleva.fi/uutiset/videot/...mosuolla/2820/
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Nu är det träff i uleåborg. Arrangeras den 12-13/9 2015. Kanon skön träff och boende finns i staden Uleåborg 3mil från ahmosuo flygplats där träffen arrangeras. Själv åker jag dit och träffar trevligt sällskap. Sov möjligheter finns till anslutning till flygplatsen. Inte många. Förra årets träff.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Boende (grupp-sådan, ta med sovsäck etc) finns på stället också, skulle minnas det kostade typ 10€ för hela helgen. (Lokal flygklubbens stuga)

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Citat Ursprungligen postat av TeroS Visa inlägg
    Boende (grupp-sådan, ta med sovsäck etc) finns på stället också, skulle minnas det kostade typ 10€ för hela helgen. (Lokal flygklubbens stuga)
    Tack teroS. Det stämmer. Kanon bra ställe att flyga. Som bäst tror det var 5-6 helisar uppe samtidigt. Själv som nybörjare flög jag vid mycket i sidan om. Det kommer jag att göra nu med. Kipor gav el till laddutrustningen.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Impeller!! Det blir BASTU också!!!

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av TeroS Visa inlägg
    Impeller!! Det blir BASTU också!!!
    Näfan, jag pallar inte finnar mer än en gång per år;-P Skämt åsido, jag ska nu lägga flygtid här lokalt och med klubben. Nästa år grapppar kanske ja basta me er finnjevlar
    What the fuck is WTF?

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Kom ny bara, tar inga foton! Lovar!

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Imon startar man bilen till Uleåborg. Helicampoulu 2015. Blir riktigt coolt och träffa andra heli nissar. Vissa flyger planka så IMPELLER du platsar in än. Kanske får du testa teroS logo med rem på röven. Vädret verkar bli det bästa man kan tänka sig. Sol bad och nakna kvi.... helisar. Tror det finns bara gubbar med mycket ampere. Lite videos kommer senare.

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av 338federal Visa inlägg
    Imon startar man bilen till Uleåborg. Helicampoulu 2015. Blir riktigt coolt och träffa andra heli nissar. Vissa flyger planka så IMPELLER du platsar in än. Kanske får du testa teroS logo med rem på röven. Vädret verkar bli det bästa man kan tänka sig. Sol bad och nakna kvi.... helisar. Tror det finns bara gubbar med mycket ampere. Lite videos kommer senare.
    Tjääna Federal, Fan vad gött att höra att jag får vara med er fortfarande Får planka runt nästa sommar hos er och störa er med hur fint man kan hovra med flygplan.
    Har just tankat kärran Nu ska jag bara våga mig på att starta den, nervös Tänka sig, jag tankat något som inte är uppdatering eller lipos, första gången i min rckarriär
    What the fuck is WTF?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •