T-Shirt Banner
Sidan 1 av 12 12311 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 119

Ämne: Varför logo?

Aktiv användare nejons avatar
    Reg.datum
    Feb 2012

Varför logo?

Ser att ni är många här som är väldigt insnöade på logo :-) vad är det som gör att ni tycker att dom är så bra? Skillnad mot Trex tex? För dom är ju lite dyrare så nått borde ju va bättre :-)

Forum-räv Johan84s avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Plast är bättre än kolfiber och alu
    Nejdå, bättre och bättre, det är väl en smaksak kanske. Men jag tycker kvallen på Mikado slår Align, och sen gillar iaf jag hur logosarna flyger.
    Jag har och har haft Rexar, och dom flyger bra, men inte riktigt lika bra (i mitt tycke) som en Logo kanske.
    Jag ser att du bor i Strömstad, jag är där titt som tätt i jobb, jag kan ju ta med mina nästa gång så kan du få kika på mina om tillfälle ges
    Futaba T8FG / Gaui X5 Vbar / 450Pro Vbar / Hirobo Freya X 2

Aktiv användare JR_Wikens avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Tycker mer detta är en smaksak, har haft T-rexar, Logo, Hirobo, Kyozho, Miniature Aircraft, Next-D, MSH Protos.
    Logon har mycket få delar och är väldigt lätt servad osv, men jag tycker dom är för små.. Därför trivs jag bättre med en 700size Wiplash som väger 5,6kg eller min Rave ENV som också väger 5,5kg
    Grejen för just mig är att jag gillar tyngre maskien som inte hittar på något bus eller bryr sig minsta lilla om vinden. Sedan är ju jag ingen sådan pilot som flyger som en fjäril på LSD så mina masiner har behöver inte väga så lite som möjligt

Detta är då vad jag tycker och trivs med
    Futaba T14SG S-bus
    Gaui NX7,Gaui NX4,Gaui X7FZ,Gaui X5F,Gaui X3L
    Wiken´s Facebook / RC Sweden / Helifanatics

Reg.datum
    Feb 2012
    Ja för fan, låter trevligt! Då kanske vi kanske flyga lite oxå :-) har sjukt mkt på jobbet just nu men efter påsk så lugnar det ner sig lite :-)

Forum bitch :) Fredrik Rs avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av JR_Wiken Visa inlägg
    Tycker mer detta är en smaksak, har haft T-rexar, Logo, Hirobo, Kyozho, Miniature Aircraft, Next-D, MSH Protos.
    Logon har mycket få delar och är väldigt lätt servad osv, men jag tycker dom är för små.. Därför trivs jag bättre med en 700size Wiplash som väger 5,6kg eller min Rave ENV som också väger 5,5kg
    Grejen för just mig är att jag gillar tyngre maskien som inte hittar på något bus eller bryr sig minsta lilla om vinden. Sedan är ju jag ingen sådan pilot som flyger som en fjäril på LSD så mina masiner har behöver inte väga så lite som möjligt

Detta är då vad jag tycker och trivs med
    Är Logo XXTremen liten Wiken

Var bara tvungen... Hahaha
    Fredrik Rothzén

Aktiv användare JR_Wikens avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Hahaha, Nej XXTremen är inte liten, men den har jag ju inte testflugit heller Fast jag ska fan bygga en 950size heli för att knäcka XXTremen
    Futaba T14SG S-bus
    Gaui NX7,Gaui NX4,Gaui X7FZ,Gaui X5F,Gaui X3L
    Wiken´s Facebook / RC Sweden / Helifanatics

Aktiv användare mrwalls avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Hahaha, Nej XXTremen är inte liten, men den har jag ju inte testflugit heller Fast jag ska fan bygga en 950size heli för att knäcka XXTremen
    +1

Ny användare
    Reg.datum
    Mar 2012

Kan detta va nåt ?

Heli.jpg

Board owner MrMels avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Varför Logo:

De fungerar helt enkelt, dag efter dag efter dag, lite tråkigt kanske, men förutom ett par dämpare och ett par landningställ som rök på mina i fjol gjorde jag INGET annat, jag menar Nada.
    Hade lite genomgång och drog åt o kollade skruvar, that's it.

Hur många flighter? Inte en aning, 600+ säkert.
    Gone fishing.. or hunting.. or something..

Reg.datum
    Feb 2012
    Det har inget med prislappen då att man tycker att den är lite bättre, placeboeffekt? ;-) men om det är mindre delar o kanske smartare lösningar så låter det ju lite intressant inför framtida köp :-)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •