T-Shirt Banner
Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 38

Ämne: FBL gyro system bästa köp

Aktiv användare
    Reg.datum
    Oct 2011
    Titta på säljes elektronik,har ett beastx med usb sticka till salu

Aktiv användare Thomas Gidlunds avatar
    Reg.datum
    Mar 2015
    Citat Ursprungligen postat av Motox66 Visa inlägg
    Pelle har ju en!
    Ja för tusan det såg jag ju själv också, vilken koll man har, skriver först och tänker sen.

Aktiv användare Flufs avatar
    Reg.datum
    Jun 2014
    Killen bakom Brain (tror jag det var i alla fall) har knackat ihop iKON som verkar vara rimligt potent med en bra "ohh-shit"-funktion. Inte testat den ännu men god chans att jag testar den någon dag, har för mig att den har Gov med.
    Heli - HK450, Trex450(skala), Gaui X4(skala), Gaui 550, Trex 600, TDR 700
    Flygplan - En massa olika el, EPO, EPP, balsa kit och ARF, fpv seglare mm
    FPV - 5.8GHz FatShark via 600TVL , GoPro eller Mobius, 250mW. Attitude SD

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Jag flög min nitro med beastx i form utav AR7200BX. Samma funktioner som vanl bestX fast med inbyggd mottagare. Funkade klockrent och GOV funkade hur bra som helst! Lätt att ställa in och gyrot är mycket tåligt mot vibrationer!

Skickas från min iPhone via DX8
    T-Rex 250 DFC, Eachine E010S, Eachine Lizard 95, 250 race quad, Spektrum DX8.

Aktiv användare Thomas Gidlunds avatar
    Reg.datum
    Mar 2015
    Citat Ursprungligen postat av bebbe Visa inlägg
    Jag flög min nitro med beastx i form utav AR7200BX. Samma funktioner som vanl bestX fast med inbyggd mottagare. Funkade klockrent och GOV funkade hur bra som helst! Lätt att ställa in och gyrot är mycket tåligt mot vibrationer!

. Men då får jag skrota Futaba sändaren väl om jag ska ha med inbyggd mottagare.

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Tja, skulle tyvärr tro det. Tror inte man kan flyga den med någon annan satellit än spektrums heller?

Men ville ändå dela med mig av att det finns och att det dessutom funkade riktigt bra. Iaf för mig! Tycker att vanl beastX också borde ha samma funktion IOM att gyrot är i stort set samma. Men har inte verifierat det själv?

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Kom på att Align Gpro också har GOV på nitro. Det verkar funka ok det gyrot. Dock inte heller någonting jag har verifierat själv mer än ställt in ett gyro som jag småflugit lite med.

Forum-räv ragge1s avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    hos rubin rc kan du köper gyro
    har inte haft förbrännings motor men har testat några FBL
    - vbar kan man sager har vart bäst , lätt å setup och det är många här på förrum som använder den och gov fungera bra , minus man måste betaller för upgradeing till pro
    - både brain/ikon och spartan är bra gyro , lätt å setup och fungera bra '' out of the box '' , gov på båda är kanon bara på spartan den är inte offisiellt släppt ut ( tror blir släppt ut denna månad ) , spartan vx1e har samma sensor som brain / vbar blueline (MPU-6000) men spartan vx1 ( den röda ) har en bättre sensor ( PinPoint ) kanske samma som vbar silverline ( vet inte ) men den skall tåler mycket vibration , ikon/brain så kan man lada ner en android app så man kan fin justera på fältet , spartan då köper man datapod ( den en måste vist man köper den röd enhet ) och fin justera på fältet
    - beastX / AR7200BX den är helt ok gyro men den fattas gov och bara på mig så fick jag inte riktig bra feeling med den på 600 och 700 maskin , fungerade väldigt bra på mina 450 och 500 ,
    | HD 500 Cell : Brain2 | Atom 6HV : Spirit pro | Goblin 700: Brain2HV |

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Citat Ursprungligen postat av ragge1 Visa inlägg
    - beastX / AR7200BX den är helt ok gyro men den fattas gov och bara på mig så fick jag inte riktig bra feeling med den på 600 och 700 maskin , fungerade väldigt bra på mina 450 och 500 ,
    Vad gäller AR7200BX har den nitro GOV. Men är osäker vanl bestX?

Aktiv användare stills avatar
    Reg.datum
    Dec 2011
    Säger bara... Spartan Vortex VX1
    Inbyggd gov.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •