T-Shirt Banner
Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Resultat 91 till 96 av 96

Ämne: Postnord

Användare JPHs avatar
    Reg.datum
    Oct 2013
    Även mitt elände fortsätter, fick 2 betalningsavier för ca 3 veckor sen som jag betalade direkt.........vad händer, nä just det inget för det
    Är ju Postnord vi skriver om. Hade varit kul att få min Scorpion HK II 4525-520 ��

Ny användare
    Reg.datum
    May 2016
    Även för mig strular Postnord otroligt. Betalat importavgiften gör över 3 veckor sedan och har fortfarande inte hört röken av dem. Telefonkö till oändligheten när man försöker ringa dem också.

Användare JPHs avatar
    Reg.datum
    Oct 2013
    Jag spårade min motor till min Urukay i morse och ringde direkt till planetens sämsta tyvärr existerande företag mao, pstef!
    Jag bor i Göteborg och paketet hade varit i Härryda och vänt, men inte levererat till utlämningsstället! När jag spårade stog det: försändelsen har levererats utan kvittens, vafan jag har inte fått paketet! Sen står det att försändelsen returneras till avsändaren.
    Jättekul tullen är betald och motorjäveln skickar pstef tillbaks till Usa.

När folk frågar varför jag inte flyger ngt med min snygga fc3 maskin får jag bara säga att motorn saknas tyvärr, annars är den komplett.

Hur länge ska sånt här tolereras? Känns lite som att vi bor ute i buschen och inte i ett modernt samhälle.

Användare JPHs avatar
    Reg.datum
    Oct 2013
    Jag spårade min motor till min Urukay i morse och ringde direkt till planetens sämsta tyvärr existerande företag mao, pstef!
    Jag bor i Göteborg och paketet hade varit i Härryda och vänt, men inte levererat till utlämningsstället! När jag spårade stog det: försändelsen har levererats utan kvittens, vafan jag har inte fått paketet! Sen står det att försändelsen returneras till avsändaren.
    Jättekul tullen är betald och motorjäveln skickar pstef tillbaks till Usa.

När folk frågar varför jag inte flyger ngt med min snygga fc3 maskin får jag bara säga att motorn saknas tyvärr, annars är den komplett.

Hur länge ska sånt här tolereras? Känns lite som att vi bor ute i buschen och inte i ett modernt samhälle.

Aktiv användare Camm-1s avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Köpte en ny huv från Mikado skickas med DHL ankommer Västerås där jag bor och ska köras ut men är inte hemma. trackar på POST NORD och det står att avi skickas var man kan hämta, ingen avi ännu sen trackar man igen nu då är den i Örebro kl bla bla sen står det att den är i Sverige på väg. Va fan i helvete håller dom på med, skickar bort det till Örebro igen. Kan inte dårarna då lägga en lapp i lådan med en gång så man vet var skiten finns att hämta.
    Senast redigerat av Camm-1 den igår klockan 17:57.

Aktiv användare desmos avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    hade exakt samma information för nån vecka sen, var i stan och vände och sedan skickades tillbaka till örebro. Fast det kom ändå samma dag, så vad systemen säger verkar inte alltid ha koppling till var paketet befinner sig. Vilket är oerhört märkligt så varje paket bör ha ett unikt id som passerar en läsare... surt.
    OXY3 | Goblin 380, 500, 570, 700 | Logo 690 | Protos 700 | DX9, DS16

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •