T-Shirt Banner
Sidan 2 av 7 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 67

Ämne: Postnord

Forum-räv
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ordna epostadresser till PTS och Postens ansvarige, skicka epost varje dag tills allt är löst.
    Naturligtvis så kör du samma race på FB och här :-)
    Vi vet ju alla att man inte vill få skäll på HS..
    Vbar Control Logo

Jag jagade flera paket i somras. De skulle levereras till 169 xx och fler gånger påstods att porten var låst.
    Portkoden stod på paketet, istället skickades det ena till en matbutik några km bort istället för den 100 meter från leveransadressen. Väl där fanns det inget paket utan hade fraktats tillbaka till butiken närmast där det låg.

Det andra kom från utlandet och var reggat som levererat. Men det visade sig att det ändå låg hos butiken det med.
    Posten/budet hade visst reggat det utlämnat i och med att hen överlämnade det till butiken.

Jag skulle besöka ditt vanliga utlämningsställe och uppge de fyra sista siffrorna på kollit och de dem kolla igen.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Fick ju bara ett så underbart svar ifrån Postnord på frågan hur någon annan kunde få paketet "jag ser att han som skrev på paketet inte heter samma som dig, är du säker på att du skulle ha detta paket"

Lindinger har svarat mig och undrade förstås varför jag reklamera, förklarade då som det var att att Pistnord gjort fel och lämnat ut till någon annan. Har inte hört något ifrån dem igen efter det.

Fast-lad svarade oxå men de ville inte reklamera till Postnord utan vill få en nöjd kund, det ger inget stt reklamera till svenska posten uran vi ersätter dig på nästa order. Jag svarade att ja gärna såg att de gjorde en anmälan/reklamation annars kommer det fortsätta strula...

Forum-räv
    Reg.datum
    Mar 2015
    Citat Ursprungligen postat av Vette Visa inlägg
    Fick ju bara ett så underbart svar ifrån Postnord på frågan hur någon annan kunde få paketet "jag ser att han som skrev på paketet inte heter samma som dig, är du säker på att du skulle ha detta paket"
    ...wow. Ska man skratta eller gråta?
    Synergy 766 // Logo 700 / 600 SX v2 / 550 // 500SS // Protos Max v2 / 380 // Gaui X3
    VBar Control och Spektrum DX7 g2

Aktiv användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Nu hörde lokaltidningen av sig och ville träffas och göra reportage av detta

Fler som är på

Forum-räv
    Reg.datum
    Mar 2015
    Igår åkte jag på ytterligare 200kr att betala för ett paket värt $34... Tredje paketet på rad nu. Försöker de skramla ihop pengar genom att blåsa oss?
    Synergy 766 // Logo 700 / 600 SX v2 / 550 // 500SS // Protos Max v2 / 380 // Gaui X3
    VBar Control och Spektrum DX7 g2

Citat Ursprungligen postat av togi Visa inlägg
    Igår åkte jag på ytterligare 200kr att betala för ett paket värt $34... Tredje paketet på rad nu. Försöker de skramla ihop pengar genom att blåsa oss?
    Med tanke på hur mycket dom har dumpat fraktpriserna i branschen så behöver dom få in varenda extra krona.

Skickat från min Ericsson 337 med Tapatalk
    Daniel Ekström

Bara PostNord som inte dumpat priserna. Skickade ett sub-250 grams paket till England idag. 174 kr med spårning - gah

Citat Ursprungligen postat av Stompp Visa inlägg
    Bara PostNord som inte dumpat priserna. Skickade ett sub-250 grams paket till England idag. 174 kr med spårning - gah
    Nej det gäller i stort sett alla speditörer, vilket gör att det behövs billig arbetskraft i mängder. Tyvärr...

Skickat från min Ericsson 337 med Tapatalk
    Daniel Ekström

Aktiv användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Fick nu på morgonen mail ifrån Lindinger där de skriver att Postnord ska betala det försvunna paketet (4 x BLS471HV servon), de väntar bara på utbetalningen som Postnord enl.mailet har varit sega som F....n med att göra. Nu var Lindinger lovade pengar i början på nästa vecka.
    1 av 3 är ju åtminstone 33%

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •