Sidan 56 av 56 FörstaFörsta ... 646545556
Resultat 551 till 555 av 555

Ämne: Stora nyhets/ryktenstråden!

Forum-räv Ståliss avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    .:: Quest Impactions 787 F3C heli ::.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Feb 2014
    Oj, wow.. Jag tänkte att det gick rätt bra för MSH. Detta var helt klart spännande nyheter. Skönt dock att märket inte försvinner! Min Protos är utan tvekan min absoluta favorit utav alla de olika märken som jag flugit genom åren! Vi får hoppas att detta innebär en ljus framtid för MSH-arvet.

Forum-räv desmos avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    Gillar också helin så det känns positivt med tanke på mängden märken som försvunnit från marknaden senaste åren.

Det skedde ju en delning av MSH nyligen där man bröt ut MSH Brain gyrot till ett eget bolag, https://www.msh-electronics.com/. Där är utvecklaren fortfarande huvudägare och det är fortsatt hög aktivitet, vilket är bra, det är ett bra gyro som haft enorm utveckling senaste åren.

Men jag tolkar det som MSHeli's ägare som utvecklat Protos i Italien visserligen haft försäljning fortsatt men deras långsiktiga intresse svalnat. Så det här känns som bra nyheter för Protos som märke och för reservdelstillgången framöver.
    OXY3 | Goblin 380, 500, 570, 700 | Logo 690 | Protos 700 | DX9, DS16

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Enligt deras nyhets-email lägger Fusuno ner också.

Forum-räv desmos avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    Citat Ursprungligen postat av TeroS Visa inlägg
    Enligt deras nyhets-email lägger Fusuno ner också.
    Verkar finnas ett samröre mellan bolagen/varumärkena Fusuno och Canomod, låter i mina öron som en sammanslagning där Canomod fortsätter verksamheten och Fusuno tas bort som varumärke. Så det går fortfarande att få stajlade canopys även framöver.
    OXY3 | Goblin 380, 500, 570, 700 | Logo 690 | Protos 700 | DX9, DS16

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •