T-Shirt Banner
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 29 av 29

Ämne: Ny överock!

Citat Ursprungligen postat av simjet Visa inlägg
    Från det ena till det andra, om ni är ensam och ska premiära nåt objekt! Vilken kamera har ni och hur är den riggad! Kamera på bröstet verkar vara mest ivägen, eller på stativ. Kanske kamera på kepsen duger. Tror att telefonens kamera räcker. Är inte ute efter att lägga ut det på nätet utan bara för att dokumentera eventuella problem, typ vibrationer, missljud, felrörelse.
    Glasögon kamera kör jag med

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
    T-Rex 500 ESP/ SAB Goblin 500/ SAB Goblin 700/ Blade 130X/ Blade 180CFX/ Blade nano cpx
    Ett gäng med flygplan
    DX7 & DX9

Ny användare
    Reg.datum
    Apr 2016
    Hittade en kepskamera som verkar vettig, glasögonkamera går inte för jag har vanliga glasögon.
    Mvh
    Matti

Aktiv användare Kråkans avatar
    Reg.datum
    May 2017
    Nån som har en länk eller beteckning på en vettig keps/glasögon kamera eller liknande får gärna dela med sig
    Trex 600N DFC Trex 700N DFC
    Goblin 700
    T-Rex 470LM

Ny användare
    Reg.datum
    Apr 2016
    Citat Ursprungligen postat av Kråkan Visa inlägg
    Nån som har en länk eller beteckning på en vettig keps/glasögon kamera eller liknande får gärna dela med sig
    Beställt en sådan, kommer väl snart.
    z-aim.com Actionkamera 720 HD. 1295kr

Aktiv användare henke2s avatar
    Reg.datum
    Jan 2012
    Jag har en sådan, dock har mjukvaran mer att önska om man säger så. Den har dock potential att bli riktigt bra.

https://soloshot.com/
    Fusion + Lambert Kolibri T50 - 600km/h 2017 Helt grym
    Goblin 500 sport Carbon - Spirit Pro - 6S setup - Jeti DS16 Helt grön

Ny användare
    Reg.datum
    Apr 2016
    Citat Ursprungligen postat av henke2 Visa inlägg
    Jag har en sådan, dock har mjukvaran mer att önska om man säger så. Den har dock potential att bli riktigt bra.

https://soloshot.com/
    Okej tack för info, får kolla upp den och får väl byta då om den inte passar!

Ny användare
    Reg.datum
    Apr 2016
    Har nu tjeckat och kollat och vägt och mätt samt klurat, så nu ska jag prova igen och hoppas vibbarna är borta. Väntar bara på lämpligt väder. Blir förmodligen om 1 vecka för jag ska först till Jokkmokk och deras marknad. Sen får vi se!

Ny användare
    Reg.datum
    Apr 2016
    Nån mer som spakar airwolf 800. Jäkla pikligt ställ. Konstigt att inte nosstället är styrbart. Svårt att meka med ställen om problem uppstår med in/ut fällning. Trångt att komma åt linkaget uppifrån.

Är inte nosstället sånt där svivelaktigt som följer med dit du "flåsar" helin? Kanske är fjädrat att vara rakt?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •