T-Shirt Banner
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: T-Rex Helibug Gasser

Aktiv användare Motox66s avatar
    Reg.datum
    Feb 2013
    Citat Ursprungligen postat av EKAN Visa inlägg
    Hm kanske är 600an man kan montera efteråt på. Börjar ju bli gammal så minnet kan svika
    Kan gå bättre på 600an.
    Det är inte åldern utan du har varit utan nitron för länge, den är här i säkert förvar
    Citerar mig lite själv att det är trycknippeln man får lov att vinkla in när vi pratar nitro men används för avluftning när vi pratar gasser.
    Goblin 700 Gasser . T-Rex 700E Gasser . T-Rex 600N

Aktiv användare Motox66s avatar
    Reg.datum
    Feb 2013
    Citat Ursprungligen postat av Frille Visa inlägg
    Det blev en Zenoah från Vario.
    Har koppling och lite annat som ska in, så kommer plocka ner ena sidan och i samband med detta montera in tanken.
    Ok då är det ingen jätte vässad motor, men det kanske skulle bli en skala av den?
    Kom på en sak när vi pratat tank så va jag tvungen att köpa en extra för att få alla anslutningar kom jag på!
    Skulle jag gjort annorlunda i dag så skulle jag köpt en nippel av aluminium och borrat i bredvid trycknippel på tanken för returledningen från förgasaren.
    Typ en sådan här:
    http://www.sodersrchobby.se/product....50&pid=M-38476
    Goblin 700 Gasser . T-Rex 700E Gasser . T-Rex 600N

Nej det ska inte bli någon karate maskin.
    Får se längre fram om jag stoppar den i någon skala kropp.

Citat Ursprungligen postat av Motox66 Visa inlägg
    Ok då är det ingen jätte vässad motor, men det kanske skulle bli en skala av den?
    Kom på en sak när vi pratat tank så va jag tvungen att köpa en extra för att få alla anslutningar kom jag på!
    Skulle jag gjort annorlunda i dag så skulle jag köpt en nippel av aluminium och borrat i bredvid trycknippel på tanken för returledningen från förgasaren.
    Typ en sådan här:
    http://www.sodersrchobby.se/product....50&pid=M-38476

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •