T-Shirt Banner
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Blåst

Forum-räv vic2007s avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    jag vet inte heller men gissar
    Senast redigerat av Crille den 2017-01-20 klockan 12:44. Anledning: *
    X7F, X3 - MHS P500 - LOGO550sx
    HobbyWing - MKS Futaba KST <VControl * Gens Power >NeXt CGM* / Graupner Polaron 1400W, ISDT

Aktiv användare Mats Karlssons avatar
    Reg.datum
    Jan 2016
    Så är det.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Jag vet inte mer än vad som skrivs i tråden men om det nu är personen som nu namngetts så vill jag bara skriva detta:

Jag är jättenöjd med min affär med honom, helin skickades till mig den nämda torsdagen från Karlstads trakten.
    Helin var bättre skick än jag kunde tänka mig,pakat jättebra i kartongen så bara tummen upp på hela affären.

Det måste ju vara något som inträffat och jag hoppas det reder ut sig för alla parter!

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Samma här. Köpt lite delar tex 800 align 3 bladiga knopp och tail. Blad m.m i samma veva. Kanon bra packat och snabbt skickat.
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Super Moderator Crilles avatar
    Reg.datum
    Sep 2012
    Hej allihopa!

Vi Mods vill INTE att ni hänger ut användare som varit medlemmar här länge och som tidigare både köpt och sålt saker utan någon som helst anmärkning.

I det här fallet så måste Mats och säljaren försöka få tag på varandra för att reda ut vad som hänt och hur man ska gå vidare.

Heliflygare brukar verkligen vara mån om varandra och gilla att umgås. OM det skulle visa sig att något helt oplanerat inträffat så kan det ju vara helt logiskt att det blev som det blev, men det är det bara säljaren som vet om just nu. Om vi hänger ut folk och det visar att det finns en förklaring så känner sig inte säljaren så välkommen längre efter att blivit uthängd fastän det kanske är precis där och då som den personen behöver oss som mest!

Använd gärna anmälningsknappen på ett ärende så vi Mods snabbare får upp ögonen om något inträffar. Vi har tidigare haft några incidenter med nya användare som blåst folk, användare som blivit utkickade från HS för att dom är oseriösa men som kommer åter med ny användare igen. Dessa vill vi Mods definitivt få vetskap om så fort som möjligt så vi kan stoppa dom. Men att hänga ut en användare som varit medlem länge och genomfört köp/sälj tidigare utan anmärkning känns inte sjyst om det visar sig att det finns en förklaring.

(Ex, vår familjs nyårsfirande med bekanta gick åt pipan då jag fick åka ambulans och bli inlagd. Inget man visste om tidigare men kunde heller inte ringa någon i det skicket.) DVS saker händer som man inte kan ha någon som helst koll eller styra.

Så vidare vill jag INTE att någon hänger ut användaren i det här fallet och att Mats och säljaren får försöka få kontakt med varandra för att reda ut det inträffade. Jag har full förståelse för irritationen som uppstått och man kan tycka att man borde kunna svara om man fått förhinder. Men som sagt, saker kan ha inträffat som vi inte har en aning om. Jag tror nog att denna säljare redan känner press för det inträffade.

/Mod

Aktiv användare Mats Karlssons avatar
    Reg.datum
    Jan 2016
    Även denna saga har fått ett lyckligt slut.
    Två nöjda personer.

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Kanon bra. ��
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •