T-Shirt Banner
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Bavarian Demon Axon

Aktiv användare
    Reg.datum
    May 2014
    Om det nu inte är så att du har stenkoll så hade jag nog köpt ett gyro som de flesta andra har om du nu skulle behöva hjälp i framtiden...
    Om du skiter i vilket o gillar googla efter saker själv så kör på det...

Jag i alla fall tycka det är kommer bli roligt o se vad du tycker om Demon. Fastän jag hade rekommenderat en brain

Ny användare
    Reg.datum
    Aug 2017
    Jag det forumsupport på brain har du helt rätt i. Jag är dock inte rädd för att pröva nya saker, nån måste ju börja Jag återkommer definitivt med besked vilket valet faller på och mina upplevelser

Aktiv användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Har ett Axon och är väldigt nöjd med det,finns en setup wizard som är väldigt enkel att följa, så man är i luften på ca 15min sedan finns ju även en expert meny att gotta sig i och supporten från Bavarian är suveräner även testat horizon och rescue som funkar klockrent
    så det är nog en smaksak med vilket gyro man väljer hade Mikado innan och det var inget fel på det men kände mej tvungen att köpa deras radio då om jag ville uppdatera det mer men gillade min Futaba
    /U

Ny användare
    Reg.datum
    Aug 2017
    Nu bestämde jag mig beställde precis ett 3SX från Helidirect. Ska bli spännande hur den är att installera och i flygkänsla, ska bli intressant med rescue, har inte haft det tidigare.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •