T-Shirt Banner
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Goblin reservdelar

Ny användare henke2s avatar
    Reg.datum
    Jan 2012
    Även här lite info som kanske är till nytta. Jag har som alla säkert vet HAB i samma stad så jag shoppar mycket där. Dem tar via Rubin som jag inte känner till alls. Där emot så har det från HAB bara tagit ett par dagar att beställa hem saker som jag är nästan helt 100% på inte var lagerfört hos Rubin. Så det gick undan där trots att jag har HAB som mellansteg.

Tog nån drevstats till ett servo och en tshirt från Golbin direkt och det kom från Vietman, jag hade absolut uppfattningen om att Goblin låg i italien, men prylarna kom (förvisso fort) från Vietnam och med UPS(!!!) Så jag fick åka 12mil omväg för att hämta mitt paket. Så nu vet jag det med

Så om HAB är snabba så är säkert Rubin assnabba ;-)
    Swist + Lambert Kolibri T25 - 500km/h 2012

Goblin reservdelar

Citat Ursprungligen postat av henke2 Visa inlägg
    Även här lite info som kanske är till nytta. Jag har som alla säkert vet HAB i samma stad så jag shoppar mycket där. Dem tar via Rubin som jag inte känner till alls. Där emot så har det från HAB bara tagit ett par dagar att beställa hem saker som jag är nästan helt 100% på inte var lagerfört hos Rubin. Så det gick undan där trots att jag har HAB som mellansteg.

Tog nån drevstats till ett servo och en tshirt från Golbin direkt och det kom från Vietman, jag hade absolut uppfattningen om att Goblin låg i italien, men prylarna kom (förvisso fort) från Vietnam och med UPS(!!!) Så jag fick åka 12mil omväg för att hämta mitt paket. Så nu vet jag det med

Så om HAB är snabba så är säkert Rubin assnabba ;-)
    Rubin är väl störst inom rc heli i Sverige så du borde ha hört talas om den butiken i fall du flyger helikopter

Angående Goblin (SAB) så är det italienskt där kontor finns (och utveckling räknar jag med) medans fabriken ligger i Vietnam.
    Daniel Ekström

Ny användare henke2s avatar
    Reg.datum
    Jan 2012
    Citat Ursprungligen postat av EKAN Visa inlägg
    Rubin är väl störst inom rc heli i Sverige så du borde ha hört talas om den butiken i fall du flyger helikopter
    Helt riktigt, jag är inte helikopterflygare, helt grön inom detta område. :-)

Tack för infon om SAB.
    Swist + Lambert Kolibri T25 - 500km/h 2012

Citat Ursprungligen postat av henke2 Visa inlägg
    Helt riktigt, jag är inte helikopterflygare, helt grön inom detta område. :-)

Tack för infon om SAB.
    Det förklarar ju det med Rubin.

Han (David) är en seriös handlare som har väldigt många nöjda kunder.
    Är det något som saknas på hans hemsida så är det bara att maila så brukar han kunna ta hem det du behöver.
    Daniel Ekström

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •