T-Shirt Banner
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Skickar inte batterier?

Här finns det. https://www.elefun.se/p/prod.aspx?v=26355

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Aktiv användare
    Reg.datum
    Oct 2013
    Inte för att jag vet hur du lurar deras webbutik men på samtliga tre länkarna får jag "This warehouse can not ship to your location." när jag försöker beställa, exakt samma sak med ALLA batterier oavsett typ, storlek eller antal.
    Det går inte ens att köpa tex CR2032 från BG numera trots att dom inte klassade som farliga, BG lägger alla batterier i samma kategori och utesluter EU som mottagare.

/Jonas

Aktiv användare
    Reg.datum
    Jan 2014
    Hobbyking brukar ha rätt bra sortiment på Europalagret. Dom brukar komma på lite drygt en vecka med Schenker. Jag kör hobbyking batterier på alla mina helisar numer, funkar fint...

Multistar, Zippy o Nano-tech, allt jag provat har fungerat till min tillfredsställelse förutom när jag provade köra 3s Nano-Tech på min Oxy, de orkade inte riktigt med 4000+ rotor-rpm utan att svälla... Zippy 4s gick bättre än Lumenier som var tre gånger dyrare...

De måste finnas på Europalagret, går nog att beställa från Asien (vet inte om det går längre) också men min erfarenhet så kan det bli en del vänta på sakerna... Tog nästan ett halvår för min YEP45 att hitta hit... han lessna o köpa en annan...
    Oxy 285 AR7200BX, Koby40, HKII-2216-16 450L VX1e, HW50v3, HK 2520-1880 Goblin 570 VX1n, Jive 80+HV, HKIII-4025-550
    Lynx Team Pilot / Oxy Field Rep

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Har provat. Dom skickar tillbaka att dom inte skickar batterier till Sverige.
    T-Rex 250 DFC, Eachine E010S, Eachine Lizard 95, 250 race quad, Spektrum DX8.

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Beställde från MBS. Dom hade ju faktiskt en del andra batterier också. Till helt ok priser.
    T-Rex 250 DFC, Eachine E010S, Eachine Lizard 95, 250 race quad, Spektrum DX8.

Jag vet inte hur det gick till, men jag la beställning och dom skickade. Sitter nu och väntar på att en annan batteri typ ska komma i lager, får se om dom skickar dom till mig.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •