T-Shirt Banner
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Uppgradera till pro ?

Aktiv användare Kråkans avatar
    Reg.datum
    May 2017

Uppgradera till pro ?

Någon som uppgraderat sin beastx plus till pro ? Hur bra tycker ni att dom olika resque / self level lägena funkar ? . Lätt att ställa in ? . Sitter och funderar på om det inte faktiskt kunde vara värt pengarna, en räddning hade och den hade betalat sig själv mer eller mindre .
    Trex 600N DFC Trex 700N DFC
    Goblin 700
    T-Rex 470LM

Aktiv användare arves avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Jag kör med rescue och tycker den är hyfsad. Den "skevar" under rescue ibland men det går att piruettera några varv så blir den rak igen.
    Jag har en egen impuls brytare och med ett finger ständigt på denna så trycker jag endel för dels kontrollen och dels ha "vanan"/ reflexen.

Den har betalat sig ..
    ps setup är klockrent.
    pss det går att tweaka om den skevar under rescue en slags trim
    Agile 5.5 Helicommand / TDR Helicommand / Logo 600SE Ikon
    Betrakta inte helin som leksak, utom när den crashar----> gör bekymren mindre!

Reg.datum
    May 2017
    Citat Ursprungligen postat av arve Visa inlägg
    Jag kör med rescue och tycker den är hyfsad. Den "skevar" under rescue ibland men det går att piruettera några varv så blir den rak igen.
    Jag har en egen impuls brytare och med ett finger ständigt på denna så trycker jag endel för dels kontrollen och dels ha "vanan"/ reflexen.

Den har betalat sig ..
    ps setup är klockrent.
    pss det går att tweaka om den skevar under rescue en slags trim
    Har du provat self level funktionen ? 3D funktionen är nog den jag är mest nyfiken på. Men resque "bailout" hellre än att krasha.
    Goblin 700
    T-Rex 470LM

Reg.datum
    May 2017
    Undrar även om någon använder dessa funktioner på nitro. Man e ju smått orolig att motorvibbar och annat ska sätta griller i beastx så att resque istället skulle leda till krash hehe
    Goblin 700
    T-Rex 470LM

Aktiv användare arves avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Jo self level funkar ( har på en annan spak som ibland råkar stå fel) har dock inte kört mycket med denna
    Agile 5.5 Helicommand / TDR Helicommand / Logo 600SE Ikon
    Betrakta inte helin som leksak, utom när den crashar----> gör bekymren mindre!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •