T-Shirt Banner
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 39 av 39

Ämne: 700xn

Användare
    Reg.datum
    Apr 2017
    Blivit väldigt sugen själv på att prova en nitro och 700s storlek, bara hunnit flyga 450 till 380s storlek. Stor kostnad men man lever väl bara en gång så man måste väl prova på medans man kan Slippa att ladda stora batterier å sånt bara slänga i lite soppa å ut å flyga.

Tror ni rubin kommer få in combon ? eller är det usa man ska beställa ifrån?

Forum-räv helge ks avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Hometown på engelska. Hemmesta på god svenska
    Blog Entries
    5
    Citat Ursprungligen postat av Chrilleg Visa inlägg
    Blivit väldigt sugen själv på att prova en nitro och 700s storlek, bara hunnit flyga 450 till 380s storlek. Stor kostnad men man lever väl bara en gång så man måste väl prova på medans man kan Slippa att ladda stora batterier å sånt bara slänga i lite soppa å ut å flyga.

Tror ni rubin kommer få in combon ? eller är det usa man ska beställa ifrån?
    Maila David på Rubinrc och fråga, david snabel A rubinrc.se
    Det han inte har hemma, brukar han kunna ordna fram via sina kontakter.

www.rubinrc.se Sir Krachalot
    Sir Kraschalot. Team pilot för Rubin RC www.rubinrc.se

Användare
    Reg.datum
    Apr 2017
    Okej perfekt skickar iväg ett mail å hör

David brukar väl ta hem Align prylar från någon grossist i Europa om jag inte minns fel så det tar bara några dagar att få hem sakerna.
    Daniel Ekström

Användare
    Reg.datum
    Apr 2017
    Jo han svarade med att den skulle gå få hem på ca 1 vecka. måste se om det går att få tag på bränsle på ett bra vis också, frakterna verkar snor dyra.

Sen är det bara motor och pipa som behövs för att färdigställa denna om jag inte missat något. + Vbar neo.

Vad hade du tänkt använda för motor ?

Aktiv användare Kråkans avatar
    Reg.datum
    May 2017
    Undrar om någon i landet beställt den än
    Trex 600N DFC Trex 700N DFC
    Goblin 700
    T-Rex 470LM

Citat Ursprungligen postat av chrilleg Visa inlägg
    jo han svarade med att den skulle gå få hem på ca 1 vecka. Måste se om det går att få tag på bränsle på ett bra vis också, frakterna verkar snor dyra.

Sen är det bara motor och pipa som behövs för att färdigställa denna om jag inte missat något. + vbar neo.

Vad hade du tänkt använda för motor ?
    ys120
    Daniel Ekström

Aktiv användare Kråkans avatar
    Reg.datum
    May 2017
    Citat Ursprungligen postat av EKAN Visa inlägg
    ys120
    Den måste va brutal. Var rädd att jag skulle tycka 91 motorn i min 700 skulle kännas klen men jäklar vilken skillnad det var mot draget i min 600 haha, då kör jag den ändå lite fett ännu :P
    Trex 600N DFC Trex 700N DFC
    Goblin 700
    T-Rex 470LM

Citat Ursprungligen postat av Kråkan Visa inlägg
    Den måste va brutal. Var rädd att jag skulle tycka 91 motorn i min 700 skulle kännas klen men jäklar vilken skillnad det var mot draget i min 600 haha, då kör jag den ändå lite fett ännu :P
    Ja en 700 med 91 motor är bra mycket starkare än en 600.

Har dock själv aldrig flugit YS120 men sett andra flyga och det finns ork i dessa motorer
    Daniel Ekström

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •