T-Shirt Banner
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Tebax i träsket

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    SAB blad.jpg
    Ojdå.. Har fått en smäll på corden. Men jag hittar inget som släppt på helin.. Så jag vet inte vad som träffat mina nya blad Är det nu det är läge att upgrade med VTX blad? Ni som flyger dom i 700 size, är dom bra, känns dom följsamma och låter dom mycket?

Som sagt, inga lösa skruvar på KDS:en, så vette fan om någon isbit har smällt upp vid start/landning.. tror en dunk CA-lim stärker upp.. gillar inte att det är mitt i corden dock.. hmm
    What the fuck is WTF?

Reg.datum
    Aug 2011
    KDS KYL.jpg
    Kapa lite, baserat på min sega 12s setup så drog jag upp ett hål vid HW fläkten, rakt på Men måste säga efter 12s setup och HW GOV är jag inte missnöjd alls, den kännes helt pigg och rapp.. Så inget sug/behov av 14s. Måste öva lite pitch management=)
    What the fuck is WTF?

Citat Ursprungligen postat av Impeller Visa inlägg
    KDS KYL.jpg
    Kapa lite, baserat på min sega 12s setup så drog jag upp ett hål vid HW fläkten, rakt på Men måste säga efter 12s setup och HW GOV är jag inte missnöjd alls, den kännes helt pigg och rapp.. Så inget sug/behov av 14s. Måste öva lite pitch management=)
    Ser ut som det kommer att kyla bra!

Btw, du har väl alltid behövt öva på collectiv management
    Daniel Ekström

Reg.datum
    Aug 2011
    Solen högt i skyn, en sandgrop fylld med snö och några vänner. Finns inte så mycket att säga.. Det är magiskt helt helt enkelt

Skickat från min SM-J730F via Tapatalk
    What the fuck is WTF?

Aktiv användare Kråkans avatar
    Reg.datum
    May 2017
    Citat Ursprungligen postat av Impeller Visa inlägg
    SAB blad.jpg
    Ojdå.. Har fått en smäll på corden. Men jag hittar inget som släppt på helin.. Så jag vet inte vad som träffat mina nya blad Är det nu det är läge att upgrade med VTX blad? Ni som flyger dom i 700 size, är dom bra, känns dom följsamma och låter dom mycket?

Som sagt, inga lösa skruvar på KDS:en, så vette fan om någon isbit har smällt upp vid start/landning.. tror en dunk CA-lim stärker upp.. gillar inte att det är mitt i corden dock.. hmm
    Exakt dethär hände min goblin 700 igår. En liten skada mitt på. Hade doch 2 små skruvar som hade lossnat från batteriskenorna. Helt nya zeal 690 blad . Har hällt i ca lim. Men vågar man flyga med det ?
    Trex 600N DFC Trex 700N DFC
    Goblin 700
    T-Rex 470LM

Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av Kråkan Visa inlägg
    Exakt dethär hände min goblin 700 igår. En liten skada mitt på. Hade doch 2 små skruvar som hade lossnat från batteriskenorna. Helt nya zeal 690 blad . Har hällt i ca lim. Men vågar man flyga med det ?
    Jag flög idag, ca limma så är det ey ok. Bara skadan är ytlig så att säga ser du sprickor in och större yta av skada går man nog köpa nytt.

Skickat från min SM-J730F via Tapatalk
    What the fuck is WTF?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •