T-Shirt Banner
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Ny Blade: "Fusion 270"

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013

Ny Blade: "Fusion 270"

Såg just att Blade släppt en ny helikopter:

https://www.horizonhobby.de/BLADE-Fu...LH5350&p=43559
    Mikado Logo 550 o Robbe Bell UH-1D

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Citat Ursprungligen postat av tsv Visa inlägg
    Såg just att Blade släppt en ny helikopter:

https://www.horizonhobby.de/BLADE-Fu...LH5350&p=43559
    Ser ju helt fantastisk ut. Men håller den vad den lovar? Känns som att Horrizon/Blade innan inte riktigt har hållit vad dom lovar i form utav vad deras BTF modeller i verkligheten kan leverera....

Skickat från min iPhone med Tapatalk
    T-Rex 250 DFC, Eachine E010S, Eachine Lizard 95, 250 race quad, Spektrum DX8.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Jan 2014
    Citat Ursprungligen postat av bebbe Visa inlägg
    Ser ju helt fantastisk ut. Men håller den vad den lovar? Känns som att Horrizon/Blade innan inte riktigt har hållit vad dom lovar i form utav vad deras BTF modeller i verkligheten kan leverera....
    Jag har fått uppfattningen att dom inte bryr sig stenhårt

Känns som de håller ner priset för att vara attraktiv för nybörjare deras fan boys kör ju i 9 fall av 10 med annan elektronik o uppgraderingar eller bara allmänt bling.

Jag har fortfarande kvar min 300x nån stans, men det är väl bara bladgreppen som är standard på den

Mitt stora problem med Horizon/Blade är det som just den här topicen handlar om, de dissar sina modeller så huvudet snurrar. Var ju inte så länge sedan 270CFX kom o den är redan historia...

Fusion 270 ser nice ut...
    Oxy 285 AR7200BX, Koby40, HKII-2216-16 450L VX1e, HW50v3, HK 2520-1880 Goblin 570 VX1n, Jive 80+HV, HKIII-4025-550
    Lynx Team Pilot / Oxy Field Rep

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Citat Ursprungligen postat av livan75 Visa inlägg
    Jag har fått uppfattningen att dom inte bryr sig stenhårt

Känns som de håller ner priset för att vara attraktiv för nybörjare deras fan boys kör ju i 9 fall av 10 med annan elektronik o uppgraderingar eller bara allmänt bling.

Jag har fortfarande kvar min 300x nån stans, men det är väl bara bladgreppen som är standard på den

Mitt stora problem med Horizon/Blade är det som just den här topicen handlar om, de dissar sina modeller så huvudet snurrar. Var ju inte så länge sedan 270CFX kom o den är redan historia...

Fusion 270 ser nice ut...
    Ja, är väl det som gör att dom billiga helisarna tenderar till att att bli riktiga ”dyringar”! Tror jag genom åren har lagt mer pengar på minisar än på mina stora riktiga

Aktiv användare
    Reg.datum
    Jan 2014
    Citat Ursprungligen postat av bebbe Visa inlägg
    Ja, är väl det som gör att dom billiga helisarna tenderar till att att bli riktiga ”dyringar”! Tror jag genom åren har lagt mer pengar på minisar än på mina stora riktiga
    Kan man lugnt säga...

Min 300x är överlägset den jag plöjt ner mest pengar i sen har min MCPX BL inte varit direkt billig heller då den gick från en liten plasthög till en "mikrogoblin" med kolfiberram o glasfiber fuse.

De tog några försök men nu köper jag det jag vill ha direkt, det är alltid dyrare att snåla o sen ändå köpa det man tyckte var för dyrt för man blev "missnöjd"
    Oxy 285 AR7200BX, Koby40, HKII-2216-16 450L VX1e, HW50v3, HK 2520-1880 Goblin 570 VX1n, Jive 80+HV, HKIII-4025-550
    Lynx Team Pilot / Oxy Field Rep

Forum-räv bebbes avatar
    Reg.datum
    Nov 2012
    Citat Ursprungligen postat av livan75 Visa inlägg
    Kan man lugnt säga...

Min 300x är överlägset den jag plöjt ner mest pengar i sen har min MCPX BL inte varit direkt billig heller då den gick från en liten plasthög till en "mikrogoblin" med kolfiberram o glasfiber fuse.

De tog några försök men nu köper jag det jag vill ha direkt, det är alltid dyrare att snåla o sen ändå köpa det man tyckte var för dyrt för man blev "missnöjd"
    Japp, att snåla lönar sig inte

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •