T-Shirt Banner
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Night magic blades

Aktiv användare Jannes avatar
    Reg.datum
    Apr 2013

Night magic blades

Funderar om det är någon som har och flyger med dessa, köpte ett par ifjol och tänkte premiära med dessa på habo, vilket vi som var där såg att det gick allt annat än bra.
    Provade lite ikväll i lägenheten på 250 rpm efter att jag ställt upp känsligheten på sensorn till max så funkade det, nu har jag inte rätt reflekterande tejp nåt mer då det bara följde med 1 tejpbit, såg i instruktionerna att det skulle vara 4 st men dem har väl fallit ut ur förpackningen säkert.
    Men 45% från sensorn ska tejpen vara iaf, men som sagt, tydligen ska det räcka med känslighet 5 för dem flesta helisar, men nu har jag 15 för att det ska funka, tror inte protosen har så överdrivet högt mellan bom och blad jämfört med andra helikoptrar.
    Funderar även om det nu är nån som har dem om det finns några fina mönster annat än det som följer med att progga in?
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    SAB Goblin 700 KSE Protos Max V2 T-rex 700 NITRO rattade av VBC

Forum-räv helge ks avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Hometown på engelska. Hemmesta på god svenska
    Blog Entries
    5
    har du testat denna designern, http://www.nightmagicblades.com/?page_id=643
    eller ville du få tag på färdiga filer.
    Sir Kraschalot. Team pilot för Rubin RC www.rubinrc.se

Forum-räv desmos avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    hade missat att man kunde göra egna bilder på nattblad bara så där, det är ju skitfränt ju
    OXY3 | Goblin 380, 500, 570, 700 | Logo 690 | Protos 700 | DX9, DS16

Reg.datum
    Apr 2013
    Har designern, är där man ställer känsligheten också, ville mer få tag i färdiga grejjer, verkar vara lite pyssel om man ska göra nåt eget, vet inte om jag har ro till det
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Jag kan skicka en design, du får glo på en stor RC-Thoughts logga 🤣

Bra att du fick dom igång iaf!!

Aktiv användare
    Reg.datum
    Jan 2016
    Har varit grymt sugen på ett par av dessa blad, jag flyger dock väldigt sällan på kvällen, vill ha faktorn är dock hög!

/N

Reg.datum
    Apr 2013
    Fixar du det Tero så lovar jag att jag proggar in det i bladen
    Jag flyger heller inte på kvällen, men nu har jag ju en anledning till att göra det framöver till hösten, här har vi ju ljust dygnet runt nu en bra tid framöver.. :/
    Bara att handla..eller så håller du igen ett tag å gör ett klipp när jag lessnat

Forum-räv desmos avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    Nä ge inte upp nu när du äntligen får dom o funka. Vill gärna se dom där nästa år, och har du RC-T logga i dom så lär Tero höras ända till centrala Jönköping vid midnatt
    OXY3 | Goblin 380, 500, 570, 700 | Logo 690 | Protos 700 | DX9, DS16

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •