Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Uppgradera DJI Internet ett måste

Forum-räv heliflygs avatar
    Reg.datum
    Jun 2012

Uppgradera DJI Internet ett måste

Hej
    Jag har inte vågat uppdatera min DJI Phantom 4 pro på ett år för att det stod att man måste ha internet när man flyger.
    Stämmer det? Då blir den ju rätt värdelös. Eller har jag läst fel?
    Logo 600SX NEO, Logo 500 NEO, Logo 480 Xxtreme NEO, GAUI X3 Mini Vbar, Vbar Control

Reg.datum
    Jun 2012
    Kanske ska förklara mig lite bättre. Det gäller begränsningen på flygningen.

3. To ensure safety, the flight will be limited to 30 m height and 50 m distance if you’re not connected or logged into to the DJI GO 4 app during flight.
    Logo 600SX NEO, Logo 500 NEO, Logo 480 Xxtreme NEO, GAUI X3 Mini Vbar, Vbar Control

Aktiv användare
    Reg.datum
    Oct 2013
    Det står att handkontrollen (sändaren som jag brukar säga) ska ha kontakt med DJI Go 4-appen, inte att du måste vara ansuten till Internet.
    Jag flyger med min Mavic Pro långt från allt vad Internet heter utan några som helst problem med höjd och avståndsbegränsinngar.

Reg.datum
    Jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av Mikael Visa inlägg
    Det står att handkontrollen (sändaren som jag brukar säga) ska ha kontakt med DJI Go 4-appen, inte att du måste vara ansuten till Internet.
    Jag flyger med min Mavic Pro långt från allt vad Internet heter utan några som helst problem med höjd och avståndsbegränsinngar.
    Tack, har uppgraderat, tog tid, men det verkar fungera. Jag kör med "inbyggd" kontroll. 4pro+. Där + är den extremt kontrastrika displayen.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •