T-Shirt Banner
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Det var länge sedan, Rcheli.se länge sedan

Ny användare
    Reg.datum
    Jun 2014

Det var länge sedan, Rcheli.se länge sedan

Hallå! Har inte blivit mycket flygande för mig dom senaste åren men 3av helisarna står då kvar i garaget i väntan på återfall Annars har jag fastnat i fpv drönar träsket just nu. Såg att ni hade nya regler för att sälja grejer och de kan jag förstå i dagens samhälle tyvärr. Nu är de så att ja tänkte höra om nån ville köpa nå gamla heli grejer en futaba 7c och några mottagare R617FS bla. Men eftersom att jag inte varit aktiv sedan det var Rcheli.se så kan jag inte posta i köp och sälj. Om nu någon vill köpa mina grejer kommer dom ju inte ges den mögligheten.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

Forum-räv
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ja det är bara att fortsätta dela med dig av dina erfarenheter, till slut har du kommit upp i tillräcklig postningsålder för att kunna köpa och sälja :-)
    Vbar Control Logo

Ny användare
    Reg.datum
    Jun 2014
    Hehe ja kanske får ta och göra de! Sitter just nu och löder lite i ena hörnan på hobbyrummet. Så jag kan ju bjuda på en bild därifrån med lite helisar I bakgrunden

Heli-galen nkmas avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Du kan ju förhandspublicera lite bilder på det som du ska sälja sedan när du får...

/Bo
    NKMA -
    Ner Kommer Man Alltid...
    380, 450, 500, 520, 550, 600 & 700. Align, Alzrc, HK, Mikado, SAB & XLPower. Mest sport & 450.

Ny användare
    Reg.datum
    Jun 2014
    De kan jag ju göra. Börjar med radion så får vi se om de blir nå mer grejer sen

Heli-galen nkmas avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Från reglerna för försäljning:

"På förekommen anledning (tyvärr) så krävs nu följande för att du skall få posta i Köp & Sälj;

20 poster (icke offtopic) samt att du har varit registrerad 20 dagar.
    Vi moderatorer kommer vara observanta på ifall någon postar skräp-poster för att uppnå dessa 20 poster."

Du närmar dig!

En fråga, under tiden. Du vill sälja radio men inte helikoptrar. Ska det tolkas som att du hoppas på ett återfall i "helikopterträsket"?

Det är ju så få som flyger helikoptrar, så jag är säker på att många fler än jag här skulle välkomna dig tillbaka!

/Bo
    NKMA -
    Ner Kommer Man Alltid...
    380, 450, 500, 520, 550, 600 & 700. Align, Alzrc, HK, Mikado, SAB & XLPower. Mest sport & 450.

Ny användare
    Reg.datum
    Jun 2014
    Jag läste ju de där men missade att man inte fick posta off-topic så dom här räknas ju inte ändå :/ Men ingen kan ju säga att ja spammare nu för att uppnå dom, eftersom att dom inte räknas Har då varit registrerad över 20 dagar såg att jag postade lite 2014 här också.

Klart jag hoppas på återfall Sen tror jag inte dom är värd så mycket i dagens läge även om dom är i kanonskick så har dom ju några år på nacken. Jag har andra radio's att flyga med och just köpt ytterligare en lite därför jag tänkte he bort futaba grejerna.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •