T-Shirt Banner
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Jag vill se mer filmklipp på svenska modellflygare.

Heli-galen nkmas avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Citat Ursprungligen postat av togi Visa inlägg
    Mun-kameran var inte helt ett skämt - det är en riktigt grej, och det blir stabilare än om man håller i handen eller monterar på*huvudet.
    Vi har ju höns-kameran också:

En ren naturprodukt!
    Efter att hönan levererat frukostägg kan den hålla i kameran.

/Bo
    NKMA -
    Ner Kommer Man Alltid...
    380, 450, 500, 520, 550, 600 & 700. Align, Alzrc, HK, Mikado, SAB & XLPower. Mest sport & 450.

Absolut jag tror det funkar väldigt bra och man får en helt annan frihet om man vill "koppla loss" och filma vanligt. Men det är nåt med combon att ha den i munnen och spaka med en radio samtidigt. Känns så udda.
    Citat Ursprungligen postat av togi Visa inlägg
    Mun-kameran var inte helt ett skämt - det är en riktigt grej, och det blir stabilare än om man håller i handen eller monterar på*huvudet.
    Senast redigerat av dustcart den 2018-11-21 klockan 00:20.

Tack för alla filmtips. Och tack för dem tips på youtube kanaler som postats.

Galet kul och intressant. Och det relaterar märkligt nog till ämnet också. Vet bara inte vad man ska göra med informationen som framkommer i klippet.

Citat Ursprungligen postat av nkma Visa inlägg
    Vi har ju höns-kameran också:

En ren naturprodukt!
    Efter att hönan levererat frukostägg kan den hålla i kameran.

/Bo
    Senast redigerat av dustcart den 2018-11-21 klockan 00:37.

Heli-galen nkmas avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Citat Ursprungligen postat av dustcart Visa inlägg
    Galet kul och intressant. Och det relaterar märkligt nog till ämnet också. Vet bara inte vad man ska göra med informationen i klippet.
    Jag borde kanske klämt in en smiley...

Det var i första hand tänkt att vara lite roligt.
    Jag har i alla fall inga planer på att börja flyga med en höna på axeln...

Jag kommer nog IOFS inte att skaffa en kamerahållare som jag stoppar in i munnen heller...

/Bo
    NKMA -
    Ner Kommer Man Alltid...
    380, 450, 500, 520, 550, 600 & 700. Align, Alzrc, HK, Mikado, SAB & XLPower. Mest sport & 450.

Har många helisar kvar (9 tror jag), men inte blivit så mycket flyga senaste tiden.
    Har en YouTube-kanal också https://www.youtube.com/mickemovies men du får väl bläddra en bit för att hitta nåt helikopter-relaterat.
    Kan rekommendera årsfilmerna från 2007, 2008, 2009, 2010, osv om du letar efter krascher och vild start på den ... justja, svenska filmer. Jah, filmerna är åländska. Sry... Tror årsfilmerna finns nånstans här www.rcaland.ax vad gäller de äldsta.

Tack för det bidraget. Jag ska kolla lite. Kul��
    Citat Ursprungligen postat av Ålänning Visa inlägg
    Har många helisar kvar (9 tror jagn inte blivit så mycket flyga senaste tiden.
    Har en YouTube-kanal också https://www.youtube.com/mickemovies men du får väl bläddra en bit för att hitta nåt helikopter-relaterat.
    Kan rekommendera årsfilmerna från 2007, 2008, 2009, 2010, osv om du letar efter krascher och vild start på den ... justja, svenska filmer. Jah, filmerna är åländska. Sry... Tror årsfilmerna finns nånstans här www.rcaland.ax vad gäller de äldsta.

Aktiv användare Kråkans avatar
    Reg.datum
    May 2017
    Har en kanal jag med
    Goblin: 380, 500 Sport, 650BN, 700 SHS
    Gaui NX5

Bra fortsätt göra mer filmer��
    Citat Ursprungligen postat av Kråkan Visa inlägg
    Har en kanal jag med

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar