Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Bilder i inlägg?

Användare
    Reg.datum
    Jan 2013

Bilder i inlägg?

Hej, jag har försökt lägga in bilder i ett inlägg jag tänkt skriva. Det är jpg format och ca 300 KB stora, borde alltså vara godkända att använda. Jag kan ladda upp bilderna, men får inte in dem i själva inlägget. Jag har läst FAQ om att lägga in bilder, men den texten verkar inte stämma överens med hur mallen ser ut. Hur gör ni???

Heli-galen nkmas avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Citat Ursprungligen postat av ArneF Visa inlägg
    Hej, jag har försökt lägga in bilder i ett inlägg jag tänkt skriva. Det är jpg format och ca 300 KB stora, borde alltså vara godkända att använda. Jag kan ladda upp bilderna, men får inte in dem i själva inlägget. Jag har läst FAQ om att lägga in bilder, men den texten verkar inte stämma överens med hur mallen ser ut. Hur gör ni???
    Utöver KB har även pixelstorleken betydelse.
    Jag minns inte gränser, men brukar försöka hålla max av bredd och höjd under 1000 pixlar, oftast mindre, ca 800-900 pixlar.

Den här är 514 x 780 pixlar:

/Bo
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    NKMA -
    Ner Kommer Man Alltid...
    380, 450, 500, 520, 550, 600 & 700. Align, Alzrc, HK, Mikado, SAB & XLPower. Mest sport & 450.

Användare
    Reg.datum
    Jan 2013
    Tack för svaret! Bildernas längsta sida har 800 pixlar. Nu när jag är ute och reser använder jag en iPad Mini, kanske den gör att det blir konstigt? Jag får prova vidare.

Användare
    Reg.datum
    Jan 2013
    Är det ingen som använder en iPad Mini och kan berätta hur du bifogar bilder till ett nytt meddelande?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •