Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Laddväska med Hyperion 720i duo + 24V nätagg

Aktiv användare Björn Hs avatar
    Reg.datum
    Sep 2011

Laddväska med Hyperion 720i duo + 24V nätagg

Säljer en laddväska jag precis köpt av Ekan här på forumet då jag idag fick mitt nya nätagg.

Väskan innehåller en Hyperion 720i duo laddare, den har 2 laddutgångar på 40A & 1000watt ihop. Går att ladda upp till 14s. Riktigt bra och kraftfull laddare. 220v nättaggregat som ger 24V till laddaren + en väldigt fin och smidig väska. Följer även med massa nya balanskontakter. Kartong och manual medföljer så klart.

1700kr + frakt. Kan även sälja nätagg löst men föredrar att sälja allt komplett i förstahand.

Kan ta med väskan till F3C tävlingen i Bro nu till helgen.

Skicka pm vid intresse.

Mvh. Björn

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
    Urukay WC x 2 - V-bar Neo - Futaba T18MZ - Futaba 275+276 SV - Kontronik Kosmik - Kontronik Pyro 750-50 - Telme - SAB-Lipo

Reg.datum
    Sep 2011
    Nytt pris: 1400kr

Urukay WC x 2 - V-bar Neo - Futaba T18MZ - Futaba 275+276 SV - Kontronik Kosmik - Kontronik Pyro 750-50 - Telme - SAB-Lipo

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Björn H Visa inlägg
    Säljer en laddväska jag precis köpt av Ekan här på forumet då jag idag fick mitt nya nätagg.

Väskan innehåller en Hyperion 720i duo laddare, den har 2 laddutgångar på 40A & 1000watt ihop. Går att ladda upp till 14s. Riktigt bra och kraftfull laddare. 220v nättaggregat som ger 24V till laddaren + en väldigt fin och smidig väska. Följer även med massa nya balanskontakter. Kartong och manual medföljer så klart.

1400kr + frakt. Kan även sälja nätagg löst men föredrar att sälja allt komplett i förstahand.

Kan ta med väskan till F3C tävlingen i Bro nu till helgen.

Skicka pm vid intresse.

Mvh. Björn

Reg.datum
    Sep 2011
    Såld

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •