Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: AccuRC?..

Aktiv användare Ken1s avatar
    Reg.datum
    Jan 2012
    Blog Entries
    7

AccuRC?..

Sitter och sneglar på AccuRc.. Steam har en kampanj på det nu till den 9/7 nämligen.
    Jag använder i dagsläget NeXT och ibland Phoenix. Det senare är ju nerlagt, men NeXT finns kvar och fungerar fin fint.

Är det någon som använder bägge och kan göra en jämförelse.. t.ex vilket som är "verkligast", skönast flygkänlsa (vilket iof kan vara väldigt objektivt) etc.

Vet att på AccuRC, så kan man ställa in helin som man vill ha med servon o hela fadderullan..

37euro är iof inte mycket att bråka om..

Tips idéer mm mottages tacksamt.

//Kenneth
    //Team FlyingDucks
    ガラス労働

Forum-räv desmos avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    Tycker du ska testa om du är nyfiken. Variation är kul!

Jag har alla tre du tar upp och de fyller sin funktion. Med olika finjusteringsmöjligheter.

Personligen tycker jag next fungerar bäst med default inställningar. Fick pilla betydligt mer i accu för att få den som jag vill och tycker även att den kräver mer av datorns grafik.

Men ovan är mest personliga preferenser och jag kör på en standard bärbar dator. Klart värt 37eur om du frågar mig.
    OXY5 :: 700Sport :: Kraken | Brain & Jeti

Aktiv användare daniel16s avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Kör själv bara phoenix och Accu, tycker Accu är ett snäpp bättre, kör Accu med VR också och det är verkligt sjukt coolt, blir som på riktigt, värt att testa om du vill
    Logo 800 Xxtreme vbar, Goblin 700 black T Line, LOGO 600 V-Bar, Goblin 500, T-Rex 150 dfc, SPECTRUM DX7s och Dx9. Planka: Extra 260, 1.9m, Extra 260, 2.6m CARF.
    HAVE FUN AND FLY HARD

Aktiv användare Ken1s avatar
    Reg.datum
    Jan 2012
    Blog Entries
    7
    Köpte AccuRc och den stund jag har provat nu var helt okej. Varför några mindre buggar, typ Fireball bara snurrade runt utan kontroll och flygplanet jag testade ville inte lyfta. Nu har jag iof bara ställt in radion i wizarden för heli. Logo och Trex 700x däremot flög fint. Får sätta in mig mer i inställningarna helt enkelt. Ja 37euro var överkomligt helt klart.

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
    //Team FlyingDucks
    ガラス労働

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •