Gå till helistore.se
Join Helisweden on discord
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 29 av 29

Ämne: Hur många är sugna på en heli-träff i skåne???

Aktiv användare
    Reg.datum
    Jan 2016
    Om det inte är så många som kan så kan vi också vänta någon vecka om det passar folk bättre. Vi kan också köra ett till till höst eller mitten av sommaren. Väntar just nu på besked från styrelsen, men troligen blir det ok men vi måste samsas med vanliga flygplan pga den korta framförhållnigen, brukar inte vara ett problem på vårt fält. Väntar vi en vecka eller två kan vi få fältet för oss själva.

/N

Forum-räv
    Reg.datum
    Apr 2015
    Denna veckan blir tight för min del iaf. Ska sälja min bil på torsdag köpa ny bil på fredag o ev 2 helisar på lördag

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk

Aktiv användare
    Reg.datum
    Jan 2016
    En bra nyhet och en dålig nyhet. Den goda nyheten är att vi kan köra på Torsdag om vi vill, den mindre bra är att vi har strul med strömmen. Jag har som sagt ett 2000w elverk så vi kan ladda ändå. Eftersom det är lite kort om tid så kan de inte avlysa fältet så vi får samsas med andra flygare men det är vanligtvis inte problem. Tala om hur ni vill köra nu på torsdag eller om vi skall hitta ett nytt datum.

/N

Ny användare
    Reg.datum
    Jul 2015
    Tänker vi måste hitta ett nytt datum.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Jan 2016
    Okej,

Jag tänkte vara där ändå, så ni som har tid och möjlighet kom gärna förbi, så kan vi titta på ett datum längre fram.

Jag har elverk med mig.

http://www.rfkgripen.se/flygfaumlltet.html

/N

Ny användare
    Reg.datum
    Jul 2015
    När är du där? tid?

Aktiv användare
    Reg.datum
    Jan 2016
    Jag är där från 10 - 16. Har precis bytt olja i elverket och fyllt på bensin.

/N

Aktiv användare
    Reg.datum
    Oct 2011
    Härligt! Hoppas Corona restriktionerna släpper snart så det blir fritt fram för träffar.
    Det hade vart kul med lite fler heliträffar, kommer igår hur det var för 10år sen när det fanns träffar att åka till var och varannan helg.
    www.helistore.se

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •