Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: vstabi 5.2.4

5.3.4b är ju ändå ganska "gammalt" och beprövat plus att det är säkert en del vettigt som har fixats jämnfört med 5.2.4 så jag skulle odiskutabelt gjort upgraderingen.

Men jag är en sånn som gillar att prova nytt och sitter nu med stampande fot och väntar på senaste upgraderingen till VBar Neo.
    Inte för att jag blir bättre pilot p.g.a det eller tror det är så revolutionerande ändringar att hela heli scenen ändras över en natt utan att det är en del i min rc hobby att fibbla med elektroniken.

Så allt kommer till dig själv och vilken nivå på detta du vill hålla.. För helin flyger nog lika bra/dåligt med 5.2.4 som 5.3.4b

Forum-räv
    Reg.datum
    Apr 2015
    Citat Ursprungligen postat av Kricke Visa inlägg
    5.3.4b är ju ändå ganska "gammalt" och beprövat plus att det är säkert en del vettigt som har fixats jämnfört med 5.2.4 så jag skulle odiskutabelt gjort upgraderingen.

Men jag är en sånn som gillar att prova nytt och sitter nu med stampande fot och väntar på senaste upgraderingen till VBar Neo.
    Inte för att jag blir bättre pilot p.g.a det eller tror det är så revolutionerande ändringar att hela heli scenen ändras över en natt utan att det är en del i min rc hobby att fibbla med elektroniken.

Så allt kommer till dig själv och vilken nivå på detta du vill hålla.. För helin flyger nog lika bra/dåligt med 5.2.4 som 5.3.4b
    med tanke på jag precis fått helin samt jag tog första flighten med den idag, första flighten på x antal år så avvaktar jag nog med uppgradera... uppgradera kommer jag göra. gillar fixa o trixa jag med. men har bara haft en heli med FBL/DFC och det har jag inge direkt bra erfarenheter från så nu när denna flyger så fint som den gjorde idag så låter jag nog det vara så o knarkar genom XXX antal videos på youtube o lär mig lite mer om hur vbar fungerar innan jag ger mig på att uppgradera något samt jag hinner flyga flera accar innan jag uppgraderar så jag får ut lite glädje av det hela

Låter som en bra strategi

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •