Gå till helistore.se
Join Helisweden on discord
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Nybörjare. Komma igång igen

Citat Ursprungligen postat av n30 Visa inlägg
    Större helikopter är oftast enklare att hantera då den inte är lika vindkänslig samt lika ivrig om man säger så... jag hade 1 st 250 o 2 st 450 med tidigare men de va inget för mig då de oftast blåser där jag bor. Tillräckligt för dom ska vara jobbiga att hantera. Jag är långt ifrån duktig på flyga men i verkligheten har jag kommit så pass långt så jag vågar flyga i 8or o lite mot mig själv. Detta hanterar jag utan problem i simulator. Men jag är mesigare i verkligheten än jag är i simulatorn.. jag flyger för de mesta i next cgm.

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
    Har du ännu större helikopter och flyger med då? ��
    Skall prova Next cgm se hur det är kanske.. Fanns det någon demo verision? Försökte med heli x men fick det inte att fungera. Kanske är min dongle.

E sky belt CP V2 är det något o ha kanske? Är väl 450(?) size. Kan eventuellt få tag på 2st begagnade

Forum-räv
    Reg.datum
    Apr 2015
    Citat Ursprungligen postat av Tosskotten Visa inlägg
    Har du ännu större helikopter och flyger med då? ��
    Skall prova Next cgm se hur det är kanske.. Fanns det någon demo verision? Försökte med heli x men fick det inte att fungera. Kanske är min dongle.

E sky belt CP V2 är det något o ha kanske? Är väl 450(?) size. Kan eventuellt få tag på 2st begagnade
    jag har 2 st 600 och 2 st 700 helisar. fast ena 700an är inte klar än .

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •