Jag skulle testat ideal4allhobbies väska. Aligns är bra tycker ja, jag har en till min logo 500 men det finns ingen mjuk till 450n.
Jag skulle testat ideal4allhobbies väska. Aligns är bra tycker ja, jag har en till min logo 500 men det finns ingen mjuk till 450n.
En gammal tråd som jag provar och lyfta lite då jag är på jakt efter en väska till min 450L.
Någon som har ett bra tips?
Såg att den var stäng..
Senast redigerat av Ogge82 den 2014-07-20 klockan 21:50.
Denna har jag till min dominator http://www.hobbyking.com/buddy.asp?c...2-D5CAB62AAF5E
Sir Kraschalot.Team pilot för Rubin RC www.rubinrc.se
har en sådan jag med till X3'an, är nöjd med den i stort sett.
Min X3 är lite större så den går inte stänga hela vägen, ca 10 cm öppning får man ha vid rotorhuvudet. Sedan är handtagen felplacerade med tanke på CG't på helikoptern, om nu inte min väska är ett måndagsexemplar, det är riktigt skumt faktiskt.
Men annars så är den bra, kvaliteten är helt ok i övrigt och den är lagom mjuk, det är ju inget hardcase alltså men den håller formen liksom och skyddar lite granna så man kan stuva in den i bilen bara sådär, får ju inte lägga något ovanpå såklart. Men för det priset är den riktigt ok!![]()
Hammerhill Bikers
Jag kan stänga min väska när x3 an är i den jag har 2 sådana väskor, dom är lite fodrade och inte sladdriga, tycker dom fungerar fint till småmaskinerna
Sir Kraschalot.Team pilot för Rubin RC www.rubinrc.se
jaha!? det var ju för underligt, då måste det vara nåt lurt med min![]()
Hammerhill Bikers
Tack grabbar!!
Blir nog till att lägga en beställning i helgen då![]()