T-Shirt Banner
Sidan 885 av 885 FörstaFörsta ... 385785835875883884885
Resultat 8 841 till 8 846 av 8846

Ämne: Idag...

Forum-räv Dannys avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Blog Entries
    3

Exclamation Long time no see

Var ett tag sedan jag rörde en heli. Hade nån idé om att man skulle få mer tid att flyga när man blev sambo och husägare. Men det är snarare tvärtom massor att göra mest hela tiden. Så jag har nu bestämt mig för att göra en längre paus i hobbyn. Känns ju sådär, är ju så grymt skoj. Men jag är ju sådan att om jag vill hålla på med något så vill jag satsa på det till 110%, annars är det inge roligt. Och nu går det inte ens på 10%, så, bäst att lägga ner tillfälligt. Senare om några år kanske man vill något annat. Så nu har jag servat grejjerna lite här för att lägga ut på försäljning. Trist, men så är det ibland. Olika faser av livet. Höres
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Hammerhill Bikers

Citat Ursprungligen postat av Danny Visa inlägg
    Var ett tag sedan jag rörde en heli. Hade nån idé om att man skulle få mer tid att flyga när man blev sambo och husägare. Men det är snarare tvärtom massor att göra mest hela tiden. Så jag har nu bestämt mig för att göra en längre paus i hobbyn. Känns ju sådär, är ju så grymt skoj. Men jag är ju sådan att om jag vill hålla på med något så vill jag satsa på det till 110%, annars är det inge roligt. Och nu går det inte ens på 10%, så, bäst att lägga ner tillfälligt. Senare om några år kanske man vill något annat. Så nu har jag servat grejjerna lite här för att lägga ut på försäljning. Trist, men så är det ibland. Olika faser av livet. Höres
    Tråkigt att du inte har tid längre Danny för du har varit en glad prick på träffarna och även när du var med i Haboklubben.

Det där med tidsbrist är du inte ensam om...
    Daniel Ekström

Forum-räv heliflygs avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Tråkigt att höra. Men, så är det i livet. Vem ska nu måla helisarna vita? Tack för denna gång, och hoppas givetvis att du dyker upp så småningom.
    Logo 600SX NEO, Logo 500 NEO, Logo 480 Xxtreme NEO, GAUI X3 Mini Vbar, Vbar Control

Forum-räv Dannys avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Blog Entries
    3
    Citat Ursprungligen postat av EKAN Visa inlägg
    Tråkigt att du inte har tid längre Danny för du har varit en glad prick på träffarna och även när du var med i Haboklubben.

Det där med tidsbrist är du inte ensam om...
    Tack Ekan. Det värmer. Ja Habo var ju höjdpunkten i karriären helt klart. Gick utför när jag flyttade därifrån
    Citat Ursprungligen postat av heliflyg Visa inlägg
    Tråkigt att höra. Men, så är det i livet. Vem ska nu måla helisarna vita? Tack för denna gång, och hoppas givetvis att du dyker upp så småningom.
    Hmm. Jag hoppas jag inspirerade någon tillverkare så när jag återkommer sedan finns det redan vita så jag slipper måla dem

Tack själv heliflyg. Har varit den roligaste hobbyn av alla. Det beror ju också mycket på att det varit så gott gäng.

Älskar er alla. Vi hörs hoppas jag

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    Hammerhill Bikers

Forum-räv ragge1s avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    det var tråkigt Danny , men behöver inte sälger alla , kan har en kvar kanske nån gång man kan blir lite less på allt som man gör rund huset och vill bare går ut i fint väder , då kanske du flyger lite
    | HD 500 Cell : vx1e | Atom 6HV : vbar NEO pro rescue | Goblin 700: vbar 5,3 pro |

Forum-räv ragge1s avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    aha se nu du har solgt bege , lycker till Danny
    | HD 500 Cell : vx1e | Atom 6HV : vbar NEO pro rescue | Goblin 700: vbar 5,3 pro |

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •