T-Shirt Banner
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Paypal-konto fiske

Aktiv användare arves avatar
    Reg.datum
    Sep 2011

Paypal-konto fiske

Rätt dåligt försök, bl.a kolla länken , yikes

PayPal

Fall-id-nummer:: PP-002-273-955-049

Vi behöver din hjälp

Ditt konto har begränsats tills vi hör av dig

Bästa,

Vi behöver din hjälp med att lösa ett problem med ditt konto. För att vi ska hinna reda ut det här tillsammans har vi tillfälligt begränsat vad du kan göra med ditt konto tills problemet är löst.

Vi förstår att det kan vara frustrerande att inte ha fullständig åtkomst till sitt PayPal-konto. Vi vill samarbeta med dig för att återställa kontot till normal status så snabbt som möjligt

Varför är min kontoåtkomst begränsad?

Din kontoåtkomst har begränsats av följande orsaker:

Vi vill kontrollera med dig för att vara säkra på att ingen har loggat in på ditt konto utan din tillåtelse.

Hur kan jag återställa min kontoåtkomst

Det brukar vara enkelt att lösa sådana här saker. Vi behöver oftast bara få lite mer information om ditt konto eller dina senaste transaktioner.

Du kan hjälpa oss med detta och ta reda på vad du kan och inte kan göra med kontot innan problemet är löst genom att gå till "Problemhanteringscenter <http://unlockpac.info/sweden/createS...3bsAAOfh554992> "

Vi går igenom informationen som du ger oss, och skickar ett e-postmeddelande om vi behöver fler uppgifter eller när kontot fungerar som vanligt.

När du är klar med alla objekten på kontrollistan kommer ditt fall att granskas av en av våra kontoexperter. Vi skickar e-post med resultaten av granskningen.

Svara inte på det här e-postmeddelandet, den här inkorgen övervakas inte.
    Logga in på ditt konto och klicka på Kontakta oss längst ned på en sida om du vill komma i kontakt med oss.

Copyright © 2013 PayPal. Med ensamrätt.

PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
    Société en Commandite par Actions
    Registrerat kontor: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg RCS Luxemburg B 118 349

PayPals e-post-id PP1589
    TDR -- Protos Max Evo 800 -- Logo 690 -- NEO/ VBC

Betrakta inte helin som leksak, utom när den crashar----> gör bekymren mindre!

Forum-räv heliflygs avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Eller denna... Från adressen pay@pal.com

Dear Client,

This is an automatic message by the system to let you know that you have to confirm your account information within 48 hours.
    Your account has been frozen temporarily in order to protect it.

The account will continue to be frozen until it is approved And Validate Your Account Information.
    Once you have updated your account records, your information will be confirmed and your account will start to work as normal once again.

This will help protect you in the future. The process does not take more than 3 minutes.

To proceed to confirm your account information please click on the link below and follow the instructions that will be required.
    Senast redigerat av heliflyg den 2013-06-29 klockan 18:23. Anledning: Mailadress
    Logo 600SX NEO, Logo 500 NEO, Logo 480 Xxtreme NEO, GAUI X3 Mini Vbar, Vbar Control

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2011
    Hej på Er.

Jag fick ett mail från den där adressen pay@pal fast texten var på bra svenska med samma innehål som den engelska här ovan. Vidarebefodrade mailet till spoof@någonting som finns på PayPals hemsida. Sedan har jag inte hört något.

Mvh John Eriksson i Bollnäs.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Lite OT men har sista månaden lyckats få 2 kort kapade och totalsumman de handlat för är 132000:-
    Vet inte när/var/hur och har inte svarat på några mail osv, lite jobbigt nu innan allt är färdigt med polis/kortutgivare/bank.

Aktiv användare Gruffys avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av Vette Visa inlägg
    Lite OT men har sista månaden lyckats få 2 kort kapade och totalsumman de handlat för är 132000:-
    Vet inte när/var/hur och har inte svarat på några mail osv, lite jobbigt nu innan allt är färdigt med polis/kortutgivare/bank.
    Aj då...det var trist. Hoppas det löser sig utan för mycket strul! Blir lite på dåligt humör när jag läser sådant...vart är världen på väg?

Citat Ursprungligen postat av Gruffy Visa inlägg
    Aj då...det var trist. Hoppas det löser sig utan för mycket strul! Blir lite på dåligt humör när jag läser sådant...vart är världen på väg?
    Det vill du inte veta för då skulle du bryta ihop fullständigt.....
    Daniel Ekström

Aktiv användare Gruffys avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av EKAN Visa inlägg
    Det vill du inte veta för då skulle du bryta ihop fullständigt.....
    Hehe!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •