T-Shirt Banner
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 30 av 30

Ämne: Helimeeting i Vindeln den 10-11:e augusti 2013

Aktiv användare thenilssons avatar
    Reg.datum
    Oct 2011

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Väderprognosen ser iaf mer och mer lovande ut, med behaglig temperatur och lite blåst.

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Vi beräknar att aktiviteterna på fältet drar igång vid ca 18:00 imorgon fredag.

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    David på RubinRC kommer imorgon lördag, känns kul!

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av Daniel Tengvall Visa inlägg
    BigW:

Perfekt, då åker jag förbi apoteket och köper myggmedel.
    Och tack för lån av acc - då får G500 hänga med!
    Jag kan ta med mig en GA 5000 45c som bara ligger om det är aktuellt?

Blir kul att få sig iväg med ske-å grabbsen, ses imorgon!
    What the fuck is WTF?

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Tok härlig träff, och jätte kul och otroligt inspirerande för mig att se alla er flyga som gudar Jag har haft tungt på Heli fronten i sommar och blivit få accar men att se flyga så bra är skit kul, och jag har massor av manövrar jag ska testa
    What the fuck is WTF?

Tack för en grym träff! mycket rolig flygning och glada och trevliga människor.Stort tack till alla engagerad i Vindelns MFK! detta gör vi om =)
    Goblin 700 Vbar
    Goblin 500 Vbar

Användare
    Reg.datum
    Aug 2011
    Tack alla som kom och gjorde denna träff till en trevlig tillställning. Extra kul att Daniel Tengvall hittade till Vindeln - jag är oerhört imponerad av hans motivation till den här fantastiska hobbyn. Återigen - ett stort tack till David på RubinRC - det känns riktigt bra att ha en riktigt seriös och ambitiös hobbyhandlare i vår närhet. Vår målsättning att bli ännu duktigare som arrangörer till nästa års träff!

Det var kul träff med många inslag.. Allt ifrån Fullskala helikopter MD530 som kom på besök till Nattflygning av Daniel Tengvall trevlig stämning och goda burgare. En fullträff på alla vis var ju detta.

Jag vill ju tacka alla Piloter som kom, Rubin RC med sitt Generösa Pilotlotteri och även alla som arrangerat och hjälpt till att fixa så det blev av en Helikopter Meeting här i Norrland. Vi har ju som sagt inte haft nån på länge nu.

Jag hoppas och tror väl att den blir återkommande nästa år igen med ännu mera Piloter och mer kul inslag under meetingen, det är väl vår ambition i alla fall från Vindelns MFK.

Stort Tack till Daniel Tengvall som åkte ensam från Stockholm upp .. Det var suveränt gjort.. Du har en sängplats i min husvagn nästa år också om du kommer upp då.

Se mer från Meetingen på http://www.facebook.com/groups/vindelnsmfk/
    Senast redigerat av sidewinder den 2013-08-12 klockan 11:54.

Tack för en otroligt kul träff!

Blev nästan tårögd av det varma och gemytliga bemötandet hos Vindlens MFK. Det var värt varenda mil.

Även kul att se Bagrov avnjuta ett par Edge blad, Greven göra funnels och vara taggad till 200%, Salo visa sitt mycket tysta elaggregat, Leifs engagemang i klubben, Mikaels perfekt tempererade husvagn, David (Rubin) otroliga glöd för hobbyn, Wälitalos friskt vågade autos, Stefans korvlåda med högteknologiska sändare, Patriks könsneutrala Goblin, långbordet med grillat likt en midsommarfest.

Krockar inte datumet så kommer jag garanterat nästa sommar. 73 mil enkel resa var ingenting.

Daniel (Greven) ställde fram myggmedlet och erbjöd en facial - Norrland style!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •