T-Shirt Banner
Sidan 2 av 7 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 64

Ämne: Bedrägerier och säkerhet vid annonser

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    Citat Ursprungligen postat av marcuswallstedt Visa inlägg
    Ok.. Och alla "dönickeposter" som kommer fylla diverse trådar bara för att användare skall trycka upp sin postcount är positivt?
    Jag är/har varit medlem på flera forum där regeln tillämpas och känner inte alls igen din beskrivning..
    Old Bastards Malmö

Aktiv användare Andy1997s avatar
    Reg.datum
    Jun 2013
    Går det inte o anväda sig av postförskott men det är ju upp till säljare o köpare att bestämma.

Citat Ursprungligen postat av Matwes Visa inlägg
    Jag är/har varit medlem på flera forum där regeln tillämpas och känner inte alls igen din beskrivning..
    Du är inte ensam om att ha konton på flera forum, och du behöver inte hålla med mig heller, det är inte viktigt.
    Manual bike parts - Mitt lilla hobbyprojekt.

Forum-räv waqrs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Citat Ursprungligen postat av Matwes Visa inlägg
    Ett tips.. På många forum prakticeras regeln att en användare måste ha ett visst antal inlägg (20/50/100) innan denne får annonsera. Det lämnar inga garantier men chansen är större att bedragare inte gör sig besväret att leta sig in på HS.
    Bra idè. Heliaddict kör t ex med detta.....

Skickar normalt sett aldrig pengar till okända människor med i detta fall var det enbart 100:- så jag tänkte att jag chansar. Så j*vla irriterande att man inte kan lita på folk. Man är väl för blåögd då man är ärlig själv
    Futaba T8J

Tråkigt när det händer och det är ju imponerande att man kan skita ner sig för småpengar!!

Annars överlag så funkar det ju riktigt bra här på forumet och 99% är ju ärliga men tyvärr så är det den sista % som förstör
    Daniel Ekström

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Jag har bara positiva erfarenheter än så länge. Hoppas på att det fortsätter. Har inte sålt själv nått bara köpt. Den tråkiga dagen kan komma när som helst.
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Forum-räv
    Reg.datum
    Aug 2011
    Vill jag köpa något så ser jag till att sitta vid datorn så jag kan se bilder ordentligt, även klicka på medlemmens namn och välja Visa foruminlägg.Då visas medlemmens poster och är dessa endast av typen +1 och liknande så blir det sällan någon kontakt med den medlemmen (bara nu inte alla kollar alla mina +1 inlägg.....).
    Vbar Control Logo

Forum-räv Langeluss avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Citat Ursprungligen postat av marcuswallstedt Visa inlägg
    Ok.. Och alla "dönickeposter" som kommer fylla diverse trådar bara för att användare skall trycka upp sin postcount är positivt?

Själv tycker jag exempelvis systemet på HF är värdelöst där man inte ens kan posta utan admin-granskning.
    Kort på grejerna med tillhörande nick och datum tycker jag är en skitbra idé, men en gräns på antal poster... nja inte så lockande... Det är för mig ett effektivt sätt att stänga folk ute.

Men det är ju bara min åsikt.
    Fast admingranskningen är ju bara några få poster så farligt är det väl ändå inte?

Sent from HTC Incredible S Tapatalk 2

Forum-räv Frittes avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Låter bra, ska gå in och lägga upp bild på min annons med en gång
    www.eastcoastheli.se | www.rubinrc.se | www.minicars.se | www.rcsweden.se | Soxos 700 | Align 700 Nitro KIA | Gaui NX7 |
    |Gaui X7 | Gaui X3 | YS-120 SRX | YS 91SR | Hatori | MKS | Rapicon |

Forum-räv Nymans avatar
    Reg.datum
    Aug 2012
    Allt som gör att annonserna blir säkrare är bra!

Sent from my Trex 700 using DX8
    | Phantom 3 Advanced |

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •