T-Shirt Banner
Sidan 8 av 8 FörstaFörsta ... 678
Resultat 71 till 76 av 76

Ämne: Annonser: Nu krävs följande för att posta en annons.

Ny användare
    Reg.datum
    May 2012
    Danny, håller med fast det finns ett undantag; En nybörjare läser mycket, bidrar mindre. Om han vill köpa något, har han inte rätt att öppna ny tråd (annons) under "Köpes". Borde vara möjligt! Risken tas ju av köparen, om betalning erläggs i förväg.....

Sent from my iPad using Tapatalk

Aktiv användare JiBes avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Kan bara säga hur det var när jag var ny här på forumet. I början så läste jag bara och skrev inget alls. Det berodde givetvis på att min kunskap var väldigt begränsad och att jag inte hade varit till någon större hjälp ändå. Men nu på senare tid när man lärt sig ett och annat kan man bidra med så mycket mer och på sätt mycket lättare komma upp i 20 inlägg utan större besvär. Men som nyreggad och troligtvis också med mycket begränsade kunskaper så är det inte helt lätt att komma upp i de inlägg som krävs. Vet inte hur lång tid det tog för mig att komma över gränsen, men tid tog det i alla fall. Så jag håller med Janed, att kunna lägga in annons under köpes borde vara möjligt även om man har få poster.
    Ingenting är omöjligt - så länge man inte behöver göra det själv...

Ny användare
    Reg.datum
    Apr 2012
    Oj

Ny användare
    Reg.datum
    Apr 2012
    Håller med Daniel Tengvall!
    Det är ju frivilligt att vara här, det är även upp till var och en hur irriterad man väljer att bli på regler (som i grund och botten är till för att det ska fungera bra).

Användare
    Reg.datum
    Oct 2011
    Citat Ursprungligen postat av Björn Visa inlägg
    Håller med Daniel Tengvall!
    Det är ju frivilligt att vara här, det är även upp till var och en hur irriterad man väljer att bli på regler (som i grund och botten är till för att det ska fungera bra).
    Jag hade inte tänk lägga mig i mer men jag förstår inte varför det blir hallå bara för att några ifrågasätter reglerna.
    Jag kan bara inlägga att jag köpte en helikopter i delar av en person här på Helisweden för ca 2 veckor sedan.
    Jag fixade överföring av pengarna med en gång och han skulle skicka den när pengarna var på kontot.
    Jag fick helikoptern efter en vecka men det saknades en del vilket skulle skickas så fort som möjligt.
    Jag har inte fått den delen än
    Och han har över 400 inlägg!!!!!!

Jag skickar alltid samma dag pengarna finns på kontot.

M.V.H. Peter Ström

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    Citat Ursprungligen postat av starlet Visa inlägg
    Jag hade inte tänk lägga mig i mer men jag förstår inte varför det blir hallå bara för att några ifrågasätter reglerna.
    Lägg ner nu, det är bara att acceptera att reglerna i den här gratistjänsten är som de är!
    Alternativet är Blocket, Tradera eller liknande betaltjänst.
    Old Bastards Malmö

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •