T-Shirt Banner
Sidan 1 av 8 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 76

Ämne: Annonser: Nu krävs följande för att posta en annons.

Board owner MrMels avatar
    Reg.datum
    Aug 2011

Annonser: Nu krävs följande för att posta en annons.

Hej,

På förekommen anledning (tyvärr) så krävs nu följande för att du skall få posta i Köp & Sälj;

20 poster (icke offtopic) samt att du har varit registrerad 20 dagar.
    Vi moderatorer kommer vara observanta på ifall någon postar skräp-poster för att uppnå dessa 20 poster.

NOTERA: Även om en bedragare inte kan posta kan han skicka PM om du har postat i Köpes.

Om du är osäker: BEGÄR BILD MED NAMN OCH DATUM!

Uppdatering till att du får Access till att Posta i Köp & Sälj sker automatiskt efter du uppnått ovanstående kriterier (ni behöver inte skicka meddelande etc)
    Gone fishing.. or hunting.. or something..

Forum-räv veritass avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Jättebra! Det är ju synd att det ska behövas, men när det ändå förekommer så bör ju detta bidra till att bedrägeriförsöken minskar.
    Blade 230s / T-rex 450 pro V2 / Logo 600
    Spektrum dx8
    Fru och tre barn

Forum-räv simonarvestrands avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Blog Entries
    4
    Vill även uppmana folk till att ge betyg på affärerna.
    ganska tråkigt att sitta och mata ut massa positiva betyg och inte få något tillbaka som det varit på dom senaste affärerna.
    --------------- Skickat från min Texas Instruments TI99-4A --------------
    ---------- Flyger som en kratta men tycker det är kul ändå--------

Ny användare
    Reg.datum
    May 2013
    Aha vad händer med sånna som mig då som gjort en hel del lyckade affärer här och på rsb under åren. Skall jag ej kunna sälja nu pga att jag inte skriver på forumet då ?? Känn ju sisådär

Sent from my iPhone using Tapatalk

Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av walle999 Visa inlägg
    Aha vad händer med sånna som mig då som gjort en hel del lyckade affärer här och på rsb under åren. Skall jag ej kunna sälja nu pga att jag inte skriver på forumet då ?? Känn ju sisådär

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Med bakgrund av att bedragare lyckas med sina bedrägerier om och om igen så är det tyvärr ett nödvändigt ont.

Aktiv användare jollybuss avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Citat Ursprungligen postat av simonarvestrand Visa inlägg
    Vill även uppmana folk till att ge betyg på affärerna.
    ganska tråkigt att sitta och mata ut massa positiva betyg och inte få något tillbaka som det varit på dom senaste affärerna.
    +1
    (Ola.P) (Futaba T8FG) Sbach 342 89" 55cc

Aktiv användare tjernstr0ms avatar
    Reg.datum
    Aug 2013
    Jättebra att det tas bot på problemen istället för att pratas om det! (menar absolut inte att det varit mycket snack och lite verkstad, utan gillar bara att det tas tag i snabbt)

Kan förstå viss frustration hos flång nya användare inom hobbyn men vill säga att jag själv är ganska ny och grön iaf här på HS. 20 poster är inte så mycket som det låter när man börjar fråga om saker man är lite osäker på som ny. Se på det från andra sidan istället, dom som är ny slipper bli blåst av någon som dom tror är en gammal räv på forat.
    Assault 700 DFC | TSA 700 Nitro | Brain | MKS | Scorpion | Spektrum DX9

Forum-räv
    Reg.datum
    Aug 2011
    Utmärkt att det tas tag i detta!
    Det har också varit tacksamt att få hjälp av andra personer som känner säljaren och kan gå i god för denne, tar bort mycket av osäkerheten med en ny kontakt.
    Betyg ska ges från och med nu till alla affärer som blir av.
    Vbar Control Logo

Ny användare
    Reg.datum
    May 2013
    Citat Ursprungligen postat av MrMel Visa inlägg
    Med bakgrund av att bedragare lyckas med sina bedrägerier om och om igen så är det tyvärr ett nödvändigt ont.
    okay då har jag bara 14 mer meddelande att skriva efter detta då så blir de frid å fröjd :=) btw detta som finns på en del forum där de är stämplat med ip och klockslag är de något som går att nyttja ?

rolig notis är väll att jag lyckas göra mer lyckade affärer än vad jag gjort inlägg här :P

Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av walle999 Visa inlägg
    okay då har jag bara 14 mer meddelande att skriva efter detta då så blir de frid å fröjd :=) btw detta som finns på en del forum där de är stämplat med ip och klockslag är de något som går att nyttja ?
    I ditt fall har du redan feedback och positiv sådan, så kan vi uppgradera dig direkt.

IP & tid har vi massor av, till kontant-surf kort både från Sverige och Finland, gör varken från eller till..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •