Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 72

Ämne: nybörjare vad tycks? :)

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Kontrollerat och snyggt! Ser fram emot fler videos. har du ngn youtube kanal du slänger upp på? (Så man kan följa framstegen, eller ska du posta här enbart?)
    [ KDS 600 - Vbar Neo || Blade mcpx bl || DX9 ]

Aktiv användare daniel16s avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Citat Ursprungligen postat av arvidsson Visa inlägg
    Kontrollerat och snyggt! Ser fram emot fler videos. har du ngn youtube kanal du slänger upp på? (Så man kan följa framstegen, eller ska du posta här enbart?)
    man tackar. jag lägger upp här så ni kan följa det här.

Det är bara till att kliva ut på fältet en ljummen dag och prova på riktigt och låta nervositeten dyka om. Om den gör det förstås

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Dags att lägga upp mer snart?

Reg.datum
    Sep 2013
    Dags att lägga upp mer snart?
    jadå ni ska få maiden snart på min logo 600 om allt går som det ska och fint väder imorn så får ni en video

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Citat Ursprungligen postat av daniel16 Visa inlägg
    jadå ni ska få maiden snart på min logo 600 om allt går som det ska och fint väder imorn så får ni en video
    Härligt! Blir ju färjetrafik gotland/västervik senare också, kan du ju dyka upp här i sommar?

Du verkar 100x säkrare än mig på flyga (av phoenix videon att dömma), men för min del, rackarns va skillnad de är irl :P

Reg.datum
    Sep 2013
    Härligt! Blir ju färjetrafik gotland/västervik senare också, kan du ju dyka upp här i sommar?

Du verkar 100x säkrare än mig på flyga (av phoenix videon att dömma), men för min del, rackarns va skillnad de är irl :P
    Tyvärr men ingen maiden imorgon problem med bec tror jag. Ja det kanske man kan komma över nån dag :-) ja irl är det en jäkla skillnad för då kostar det att krascha ;-)

Aktiv användare
    Reg.datum
    Nov 2013
    Grymt som fan
    Sirharsten

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Riktigt nice. Så är det. Gammal så känns det att inget fastnar i skallen. Har nu hovrat i 2.5 år och nyss börjat rundflyga. Men det bästa är att man har roligt och spelar ingen roll hur man flyger. Kör på o h roligt och se i sommar på dina klipp.
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Aktiv användare
    Reg.datum
    Sep 2013
    Men 338federal, nu tycker jag nog du är lite blyg. Tycker du flyger riktigt fint ja. Måste inte vara attack 3D för räknas som flygning

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •