T-Shirt Banner
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: Taikon

Aktiv användare Björn Hs avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Smart lirare att välja "Taikon" som alias om man ska göra bedrägerier... I rest my case! Bra att ni/vi e vaksamma här på forumet och delar med er direkt när någon blir lurad eller misstänker att något är fel...
    Urukay Carbon x 2 - Black Thunder T-Line - V-bar Neo - Futaba T18MZ - Futaba 275+276 SV - Kontronik Kosmik - Kontronik Pyro 750-50 - Telme - SAB-Lipo

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    Citat Ursprungligen postat av Douglas Visa inlägg
    Jo, man kan ju tycka det. Men med tanke på reaktionerna förra gången tog jag på mig silkesvantarna och bara lyfte denna tråd lite snyggt för allas uppmärksamhet.
    Jo, jag såg det igår... snygg manöver!

Reaktioner skiter jag i så länge någon kan undvika att bli lurad. Det gäller att alla är vaksamma och hjälper till att få bort asen härifrån.
    Old Bastards Malmö

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Märkte direkt och hade en bild på namnet men höll käften. Bra att någon vågar skriva. Själv vågar inte jag trampa på någons fötter.
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •