T-Shirt Banner
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Helikopter och flygplansflygning i Pajala.

Helikopter och flygplansflygning i Pajala.

Hej alla i Pajalatrakten!

Vi är en knapp handfull glada rc-flygare här i Pajala och vi ser gärna att fler ansluter till vår skara.

Så om du flyger, funderar på att börja flyga eller bara är nyfiken, hör av dig till oss!

Om du vill testa rc-flygning och är sugen på helikopter eller flygplan, så hjälper vi dig att sätta igång!
    Är du redan igång och flyger, kom o flyg med oss för vi vill ha så mycket sällskap som möjligt!

Vi har ingen formell förening, men om vi blir fler kanske vi drar igång en.

Hör av dig till 338federal här på forumet, så berättar han mer och säger när vi tänker dra ut nästa gång.
    Vi brukar använda oss av sms till varandra för att meddela när vi sticker ut och flyger tillsammans. Oftast blir det 1-2 flygningar i veckan.

Du kan hitta oss flygande på lite olika ställen tex ibland i Rian Lördagkvällar där vi inomhusflyger, på fotbollsplanen, bakom Digitorum, timmerterminalen, på en äng i Autio, ute på älven vintertid mm.
    Ser du oss är det bara att komma fram och snacka lite!

Så är du lite teknikintresserad och besitter lite tålamod kan det här vara din nya fritidssysselsättning som kommer ge dig glädje och sorg en lång tid framöver. :-)

Välkommen till en utmanande och spännande hobby!

Kontaktperson för heliflyg i Pajala: 338federal
    http://www.helisweden.se/member.php?u=226

Hälsningar

Markus alias Medeashusse

(Eftersom jag mest sysslar mest flygplan så är det sällan jag befinner mig på detta forum, utan brukar "hänga" på www.rcflyg.se.
    Senast redigerat av Medeashusse den 2014-01-11 klockan 14:44.

Aktiv användare
    Reg.datum
    Oct 2014
    Hej! Jag bor i Luleå men är ofta i Övertorneå. Har just nu en Align 450L och en Blade 180. Träffas gärna någon gång. Har även en Goblin 630 med elektronik som jag gärna blir av med.

Forum-räv
    Reg.datum
    Nov 2011
    Bara att skicka pm när du har vägarna förbi. Var du på övertorneå cruising? Jag hade heli visning hela dagen där. Nästa vecka är det Uleåborg heliträff. Jag skall dit.
    Align T-Rex 700E V2 vbar Neo (800 tail) 813mm Edge, Align T-rex 600E Pro vbar Silverline(700 stretchkit) 625mm Radix, Align T-Rex 450L Dom vbar Neo,
    Align T-rex 450 sport (480 Tarot stretch) 350mm Radix, Blade mcpX BL pimpade och original

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •