Join Helisweden on discord
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Hässleholm, Lucia-helgen

Hässleholm, Lucia-helgen

Tjenare!
    Kommer dra ner till mina gamla hemtrakter (Hässleholm) fre-sön under Lucia-helgen.
    Eftersom jag inte varit där på måååånga år, undrar jag om någon vet hur det ser ut med flygningen där nere?

Det jag är mest intresserad av att veta är huruvida Djupadalsparken är bebyggd med lekplatser eller om det fortfararande finns plats att flyga där? Alternativet är Hässleholmsgården, men där vet jag att det kan komma en och annan tomte och ligger lite längre från Statt.

(Att åka iväg någonstans blir knepigt då vi står utan bil denna tripp)
    | Tess Drake | Det hade varit sååå coolt om Punisher red på en enhörning och åt rosa sockervadd

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    Vet inte mer än att de har ett modellflygfält alldeles i utkanten av stan, norrut.
    If you haven't grown up by 50..
    You don't have to.

Mot Vankiva-hållet? En jäkla bit att knata om det är det jag tänker på :P
    Så mysigt är det inte att knata i ett platt landskap utan byggnader som stoppar vinden :P
    | Tess Drake | Det hade varit sååå coolt om Punisher red på en enhörning och åt rosa sockervadd

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    Ja, Vankiva gamla flygfält tror jag det är.. är väl kanske lite för långt att gå till fots.
    Vill minnas att de har hemsida, Hässleholms Modellflygklubb. Ni kan kanske lifta med någon medlem?
    You don't have to.

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    You don't have to.

Det får bli 180 som fäljer med till en av parkerna jag har pejl på

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •