nattade barnenMen det kommer bli ett återkommande övningsrum för mig. Lärorikt att kolla på er andra som kan lite när spakarna far åt alla håll ^^
nattade barnenMen det kommer bli ett återkommande övningsrum för mig. Lärorikt att kolla på er andra som kan lite när spakarna far åt alla håll ^^
250 FPV pilot. Hoppas lappa ihop beggad 450 i vinter & kräma lite 3d till sommarn ---
--- Taranis / FPV250 / ACRO 220 quad / Hisky HCP100s / Alignish 450 Pro DFC / Några småplankor ---
Hoppar in & hovrar lite & träna lite flips
En runda till nurå. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra. Jag ska hovra, bara hovra
svårt med fokus :/
Senast redigerat av borren den 2015-10-07 klockan 22:57.
250 FPV pilot. Hoppas lappa ihop beggad 450 i vinter & kräma lite 3d till sommarn ---
--- Taranis / FPV250 / ACRO 220 quad / Hisky HCP100s / Alignish 450 Pro DFC / Några småplankor ---
Jag flyger nog lite om en timme när ungarna somnat...
|Logo|Vbar|VBC|
jag kör nu i alla fall, kom hem nyss sugen så![]()
NeXt CGMVBar Control
Det låter kanon, ska den som är först skapa rummet??
har haft ett rum igång i flera timmar nu![]()
Logo 700 / 600 SX v2 / 550 // Gaui X7 // Soxos 700 // Goblin Urukay
VBar Control, Jeti DS16, Spektrum DX7 g2
går de inte o köra nått slags lösen så de är bara folk från denna sida som kan flyga?![]()
Goblin 500