Join Helisweden on discord
Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 789
Resultat 81 till 88 av 88

Ämne: Helisweden-tröjor och allmän information

Verkar finnas ett intresse, kul! Jag kommer återkommer inom kort med att öppna upp för att ta emot beställningar. Lär bli likadant som förra gången
    Logo 700, Logo 550sx, Logo 200, Oxy 4

Forum-räv Xorcesss avatar
    Reg.datum
    Nov 2014
    Kul, har en gammal vit helisweden hoodie med dragkedja. Men vita kläder funkar inte för mej
    Goblin 500

Då kör vi!

Via länken nedan så hittar ni formuläret som fylls i för beställning.
    Kommer kunna ta emot beställningar tom 21/11 23:59 för att sedan skicka order direkt till tryckeriet.
    Går allt enligt plan så får vi ut tröjorna innan jul.
    Notera att alla beställningar hanteras samtidigt, vi har inget lager så vi beställer och skickar allt samtidigt

Beställ här!

Kontakta mig vid frågor!
    Senast redigerat av Jacob den 2021-11-22 klockan 11:27. Anledning: tagit bort beställningslänk

Jag kan tillägga att vill man ha namn på ryggen så går det att ordna Meddela bara mig vad det ska stå i så fall. Priset blir då 75kr extra per plagg. Om någon av er som beställt vill ha namn på så går det bra att säga till fram till den satta deadlinen 21/11 23:59.

Sista chansen att beställa är imorgon

Aktiv användare Liptons avatar
    Reg.datum
    Jun 2015
    Det blev en vit t-shirt för mig innan deadline går ut.

Aktiv användare Björn Fs avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Fick också iväg en order för ett par timmar sedan.
    SAB Kraken 700, XL Power Spectre 700WCE, Mikado Logo 600, Align T500, Gaui X3.

Jag och NickeL tackar för alla beställningar som gjorts även denna gång!!! Tyvärr är hanteringen med deadline och Google formulär inte det allra smidigaste men det uppskattas att ni löst det så bra! Vinsten går till att täcka driftkostnaderna för forumet så varje köp har bidragit till att vi kan hålla forumet rullande.

Ordern går till tryckeriet under dagen och sedan uppdaterar jag er närmare med leverans

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •