Join Helisweden on discord
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Övervakning via mobil för Icharger 4010 Duo

Forum-räv Minis avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Kom på en till sak om man är uppkopplad via BT så är väl typ räckvidden +/- 10m? Jag har laddaren i förrådet just nu och det är ca 20m från huset. Så där kanske det inte funkar visst kan ju alltid flytta in laddaren men då kan jag flytta in icharger med.

Användare Johan53s avatar
    Reg.datum
    Nov 2019
    Citat Ursprungligen postat av Mini Visa inlägg
    Får funder lite icharger laddaren fungerar väldigt bra och det är inget fel på den. Men när den lägger av eller om jag helt plötsligt får för mig att byta vilket kan bli fort man vet ju hur det är i denna hobby så velar sett vara ett bra alternativ.
    iCharger håller hög kvalitet. Den håller nog länge men det är kul att prova nya saker tycker jag.

Användare Johan53s avatar
    Reg.datum
    Nov 2019
    Då tror jag du har rätt i att avståndet är för långt! Behåll din iCharger.

Frågan är ju vad som är viktigast, en superb, pålitlig och kraftfull laddare eller senaste teknik för övervakning via app? Övervakningen i app ger väl fortfarande ingen notis om brand... jag kör vidare på min iCharger 4010 DUO. 😊
    DJI S900, Sky Hero Spy Y6-600 Speed, Sky Hero Spy Y6-900, Traxxas X-Maxx 8S, Traxxxas Rally 1/10 4S, Kyosho MP9e Kit 4S, Arrma Typhon 6S, GLR 1:28 track, LC Racing 1/14 EMB-H Buggy,

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •