Vilken backup är lämpligast/smidigast till tribunus II? Tänkte skaffa mig nån backupquard till min L600 men blev osäker nu! Kör med tribunus II 130a esc!
/johan
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vilken backup är lämpligast/smidigast till tribunus II? Tänkte skaffa mig nån backupquard till min L600 men blev osäker nu! Kör med tribunus II 130a esc!
/johan
Logo 600
Vbc
Jag kör denna på min T-II 120A och det har fungerat bra, har inte sett något av beskrivet problem.
Oxy & Goblin | Brain & Jeti
Tror de flesta lösningar fungerar för som jag tolkar det kom flaggan för de som kör 5.5v på bug och strömsätter bug först. Ställer du bec på 7.1 så går tex optipowers bug 0.5v under så på 6.6v. Dvs funkar sannolikt men har dock inte testat själv.
Bug enl länken vet jag av egen erfarenhet fungerar bra så kör på den du![]()
Jag kör opti-power guard , gillar den för man har auto on så slipper man on knappen å slipper å glömmer å slår den på
hade scorp guard förut men glömte å slå på den heal tiden
| Kraken : Neo | Atom 6HV : Neo | vbct: |
Har en optipower ultraguard liggandes, som jag köpte ny för ca 5 år sedan! Aldrig använd! Men den törs jag nog inte använda, batteriet är nog inte att lita på längre!
Logo 600
Vbc
jlindberg : denna hade funderad bra
https://www.helistore.se/produkt/gen...2s-450mah-30c/
| Kraken : Neo | Atom 6HV : Neo | vbct: |
Jag har bytt batteri mina optipower bug årligen, Gens 450mAh passar exakt mot kretskortet.