Det säger något om min byggtid, när SAB hinner släppa en ny modell som folk kör maiden på, innan jag ens fått ihop min Kraken.![]()
Det säger något om min byggtid, när SAB hinner släppa en ny modell som folk kör maiden på, innan jag ens fått ihop min Kraken.![]()
Jag har alla delar, det är tid/ork/lust som tryter. Det visste jag iofs redan när jag beställde, så det är ingen överraskning.
Vänta till du N30 har beställt ny heli ( logo 700 eller Kraken ) så blir man som ett barn att skruva och få till allt och sedan göra maiden jag lovar
QUOTE=n30;355370]Kan de vara som så att du ej har alla saker eller tiden att bygga klart? Dom som köpt raw har ju haft alla saker liggande o varit värre än småbarn på julafton för få helin klar
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk[/QUOTE]
Logo 700 , Logo 480, Vbar control , Goblin RAW
Om man vill spexa till landningställen. Svart tuschpenna och fyll i SAB
IMG_20210216_114837__01.jpg
What the fuck is WTF?
Fantastisk helikopter. Den syns otroligt bra i luften, iaf mot vinterlandskapet jag befinner mig iIMG_20210220_135944.jpg
What the fuck is WTF?
Kollat igenom alla skruvar osv efter 6 flighter. Enkelt och överskådligt även med canopy kvar. Nu tog jag bort den så man kommer åt och kolla V-bar kontakterna osv så allt verkar ok. Filade lite på setupen också. Nu är det bara invänta helgen och sol och lite värme.
IMG_20210222_125656__01.jpg
What the fuck is WTF?
man skulle vart i Skellefteå nu , kunne du testet min Kraken så jämföra de to , Grattis igen med fin heli
PS : du måste får med dig David så han kan börja flyger igen![]()
| Kraken : Neo | Atom 6HV : Neo | vbct: |