Har en Sky Hero Spy Y6-900 som var tänkt att bli en 12S maskin. Plockades ned och lackades i Landstingets gula (original) kulör för räddningsfordon, då tanken var att ha maskinen för SRD-uppdrag med värmekamera och 100W LED-spot.

Innan jag hunnit montera ihop maskinen, så blev jag med för många projekt.
Dygnet har bara så många timmar tyvärr.

Jag har bild på hur en Sky Hero ser ut lackad i den gula kulören, men vill inte publicera den pga upphovsrätt. Kan skickas vid förfrågan.

Spy Y6, är en trikopter med motroterande motorer som ger mycket fina flygegenskaper.
Alltså en hexakopter fast med tre armar.

Flight controllerna är en DJI Naza-M V2 och motorerna är T-Motor MT2826-6 760KV med tillhörande ESC (ligger i respektive arm).
Vet att det finns ägare som kör 5-6S på denna konstellation, men rekommenderat är 4S.
Vet man med sig att man inte kommer att flyga med trottel på max, så ger dock 5-6S klart förbättrad flygtid.

Ett paralellkopplat LiPo-paket 4S 8000mAh medföljer.
Flygtid med detta 15-18min beroende på flygvikt.

Canopy och alla monteringspaneler är lackade, men motorfästena är ej ännu lackade.
Färg för detta medföljer!

Har även helt nya Y6-motorfäste (pancakes) för 6-12S konvertering, vilket också medföljer.

Finns i Kungsbacka, men kan överlämnas var som mellan Kungsbacka till Göteborg väst/söder/centrum.

Säljes endast till någon som har byggt någon form av drönare tidigare. Detta är en STOR drönare och skall handskas med förstånd och respekt, även om den flygs med samma funktionalitet och enkelhet som vilken annan DJI drönare som helst.

Mottagare eller radio medföljer ej i priset 3000.

Kan säljas i delar,
Flight Controller 1250kr
Motorer + ESC, proppar 1300kr (1750kr med LiPo)
Frame 1200kr

Har en helt ny Jumper T16 Pro radio med inbyggt laddningsbart batteri, laddare och mottagare som kan köpas till för 1200kr

Komplett paket med Jumper och mottagare 4000kr.

Sky Hero Spy Y6-900 Blocket.jpg

https://www.blocket.se/annons/hallan...6_900/93812170