Join Helisweden on discord
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: MotionRC MD500E police heli (450) PNP

Aktiv användare
    Reg.datum
    Feb 2014
    Citat Ursprungligen postat av Lipton Visa inlägg
    Lyckad provflygning idag, efter en del klantande och strulande med tailen.
    Bifogad fil 30576
    Cooolt

Kan du inte Tona Windows lite?

Finns ju att köpa på sprayburk

Skulle se smutt ut!

Härligt! Jag har senaste två veckorna lagt ner en del tid på min 450 BO-105 (och 500 BO-105) så jag ska få dem flygklara inom semestern. :-) Roligt värre med skala/"skala"!

Aktiv användare Liptons avatar
    Reg.datum
    Jun 2015
    Citat Ursprungligen postat av Rayban Visa inlägg
    Cooolt

Kan du inte Tona Windows lite?

Finns ju att köpa på sprayburk

Skulle se smutt ut!
    Jo, jag skall fundera på det. Men först intrimning. Jag har precis fått igång integrationen mellan Spirit och Opentx.

Aktiv användare Liptons avatar
    Reg.datum
    Jun 2015
    Citat Ursprungligen postat av Ålänning Visa inlägg
    Härligt! Jag har senaste två veckorna lagt ner en del tid på min 450 BO-105 (och 500 BO-105) så jag ska få dem flygklara inom semestern. :-) Roligt värre med skala/"skala"!
    Alla borde ha åtminstone en skalahelikopter i sin flotta! En sådan skön flygupplevelse. Kul att du gör BO-105, är det kanske tom en hkp 9, en sådan gjorde jag min värnplikt på som ytbärgare en gång i tiden.

Citat Ursprungligen postat av Lipton Visa inlägg
    Alla borde ha åtminstone en skalahelikopter i sin flotta! En sådan skön flygupplevelse. Kul att du gör BO-105, är det kanske tom en hkp 9, en sådan gjorde jag min värnplikt på som ytbärgare en gång i tiden.
    Helt klart ett måste för alla. :-D
    De BO-105 jag gör är Ambulansheli nr 1 (OH-HMA) och nr 2 (OH-HMW) som flugit här på Åland back in the days, fick en fix idé om att göra en kopia av alla som härjat på här. :-) Första tröskeln är ju att få allt flygandes med mekaniken i skalet, grattis till det. Jag har haft mina väldigt länge men fick ett ryck här under semestern. Jag har ju dock dragit ut på det hela genom att vända rotation på huvudrotor och stjärtrotor samt även sätta stjärtrotorn på rätt sida om bommen, vilket var lite mer mek. Det närmar sig, väntar nån del. Sen blir det montera ur och fixa detaljer samt måla. Men hur som, kul när folk bygger skala i någon form. Bra att det finns detta svenska forum i alla fall, skala-delen borde ta fart. I alla fall borde alla presentera vad de har för nåt, eller bygger. Jag har 6 skalabyggen på gång...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •