Join Helisweden on discord
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: T-Rex 600E

Ny användare Nickematross avatar
    Reg.datum
    Feb 2014

T-Rex 600E

Hej !
    En fråga om de äldre rexarna.
    Vad är det för skillnad på T-Rex 600 E och T-Rex 600 ESP, är det någon fysisk skillnad på chassit?
    //Nicklas

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Aktiv användare
    Reg.datum
    Feb 2014
    I stort sett samma chassie! sägs de........ ngn detalj bara. Det är vad jag hört.

Aktiv användare Björn Fs avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Som jag minns det är ESP en fullblingad E som såldes i combo med motor ESC och servon (eventuellt också något uselt Align gyro). Ska du köpa reservdelar, eller är det något annat som är orsak till din fråga.

Det borde gå att google fram manualer till båda och jämföra (om det är något speciellt du är ute efter).
    Logo 600 TREX700E
    Rc-heli signatur: bear

Ny användare Nickematross avatar
    Reg.datum
    Feb 2014
    Citat Ursprungligen postat av Björn F Visa inlägg
    Som jag minns det är ESP en fullblingad E som såldes i combo med motor ESC och servon (eventuellt också något uselt Align gyro). Ska du köpa reservdelar, eller är det något annat som är orsak till din fråga.

Det borde gå att google fram manualer till båda och jämföra (om det är något speciellt du är ute efter).
    Hej !
    Det var inget speciellt utan bara i allmänhet
    Den första generationen är ju ganska smal i chassit, så man behöver modda det lite för att få in en annan motor , tänkte kanske att esp kanske redan var ändrad för bredare motorer .

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Aktiv användare Björn Fs avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ok, då fattar jag. Tror det är samma på den punkten. Jag hade custom helipartz chassiesidor på min E (som Rayban har nu). Tror det var den viktigaste förbättringen. Körde med Scorpion 4035-500 i det utförandet.

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
    Logo 600 TREX700E
    Rc-heli signatur: bear

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •