Join Helisweden on discord
Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 55

Ämne: Hab Electronic AB! Varning

Idag var senaste dagen som mina pengar skulle vara insatta på mitt konto men än har dem inte synts till, de har väl glömt bort detta också eftersom de haft 1vecka på sig. Många verkar tycka denna firma är riktigt bra och att dem gör sitt bästa osv men jag tycker att gör man som i mitt fall 5 fel under samma order så står det ju verkligen inte rätt till och man gör absolut inte sitt bästa. Jag är absolut inte den som klagar i första taget och jag vill inte svartmåla nån men nu har de fan gått för långt och jag vill dela med mig av mina erfarenheter av detta företag. Nu har jag även dumt nog betalat för varor som jag aldrig ens sett skymten av och som jag dessutom fått betala straffavgifter för. Eftersom dem inte betalat tillbaka mina pengar idag som utlovat så får man väl betrakta denna firma som väldigt oseriös, i mitt fall har jag ju blivit lurad på pengar.

Dem kan få behålla mina pengar jag orkar inte tjata på dem längre, i långa loppet så har dem förlorat mer på detta!

Riktig jävla skitföretag!!!

Aktiv användare Gruffys avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ahhh...grymt trist. Tycker det är riktigt dåligt att de inte tar till vara på möjligheten att rätta till detta ordentligt när det nu hamnat här på forumet. Klantigt värre... Jag förväntade mig att de skulle ha fixat det snabbare än de lovade för att visa att de är seriösa. Som tur är finns det fler att handla av...
    Mycket tråkigt för dig dock, hoppas att det till slut löser sig ändå!

Citat Ursprungligen postat av Gruffy Visa inlägg
    Ahhh...grymt trist. Tycker det är riktigt dåligt att de inte tar till vara på möjligheten att rätta till detta ordentligt när det nu hamnat här på forumet. Klantigt värre... Jag förväntade mig att de skulle ha fixat det snabbare än de lovade för att visa att de är seriösa. Som tur är finns det fler att handla av...
    +1
    Daniel Ekström

Håller helt med dig gruffy, nu hade dem ju chansen att rätta till allting. Som ni kanske såg så skrev amir i denna tråden och bad mig att ringa upp honom. När vi pratade så skulle han garanterat få tomas att rätta till detta och se till att jag hade mina pengar senast idag och han ville gärna att jag skulle skriva i denna tråden att Hab har rättat till allting, men jag sa att jag skriver inte det förens det verkligen är det.

Hab måste ju gå grymt bra som har råd att lura en medlem på HS, fast de säljer väl kanske mest flygplan till gammlingar som handlat där sen sekelskiftet så nya kunder är inte så viktigt.

PM skickat hur du på bästa sätt hanterar detta.
    /M

+1

Forum-räv Impellers avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Citat Ursprungligen postat av Gruffy Visa inlägg
    +1, fanns ju en superläge för dom att visa att man vill sköta sig.. klantigt, minst sagt!!
    What the fuck is WTF?

Fick svar från Tomas att pengarna nu är påväg till mig och han önskade mig även ett bra liv! Blir inga fler beställningar därifrån igen...

Forum-räv
    Reg.datum
    Jan 2012
    Citat Ursprungligen postat av tony_h81 Visa inlägg
    önskade mig även ett bra liv! .
    Skrev han verkligen så?
    Du skämtar va?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    If you haven't grown up by 50..
    You don't have to.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen